آرشیو اخبار

جلسه مشترک معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و رییس سازمان ملی بهره وری ایران با رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

جلسه مشترک معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و رییس سازمان ملی بهره وری ایران با رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش روابط عمومی، جلسه مشترک دکتر پیشوایی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ورییس سازمان ملی بهره وری ایران به همراه دکتر غلامی راد رییس سازمان مدیریت استان مازندران در روزچهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد.

ادامه مطلب
برگزاری کارگاه تخصصی دکتر پژمان راستی دانشیار دانشگاه آنژه فرانسه، با موضوع « Segmentation in ۲D and ۳D Microscopy Image Stacks »

برگزاری کارگاه تخصصی دکتر پژمان راستی دانشیار دانشگاه آنژه فرانسه، با موضوع « Segmentation in ۲D and ۳D Microscopy Image Stacks » گالری

به گزارش روابط عمومی، مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای برگزاری وبینارهای برنامه‌ریزی شده با هدف گسترش روابط علمی و پژوهشی بین‌المللی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر اقدام به برگزاری این وبینار تخصصی نموده است.

ادامه مطلب
دریا، مسیر توسعه پایدار و فراگیر در کشور است

دریا، مسیر توسعه پایدار و فراگیر در کشور است گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهدی یوسفی فرد عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به موضوع دریا؛ مسیر توسعه پایدار و فراگیر در کشور اشاره کرد و گفت: به جرات می توان بیان کرد که دریا جزء معدود زمینه هایی است که به آن توجه زیادی شد و زیرساخت هایی برای بهره برداری از آن فراهم شده است

ادامه مطلب
استفاده از نرم افزار های داخلی برای حفظ امنیت ملی ضروری است

استفاده از نرم افزار های داخلی برای حفظ امنیت ملی ضروری است گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهدی عمادی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به موضوع سامانه و خدمات نرم افزاری و جایگاه آن در ایران اشاره کرد و گفت: در محیط های آکادمیک نیز این سؤال مطرح است که با وجود گوگل، فیس بوک، تلگرام و ... آیا ما نیازی به نرم افزارهای داخلی داریم؟

ادامه مطلب
۳۳ درصد گردشگری سلامت در حوزه زیبایی و دندانپزشکی است

۳۳ درصد گردشگری سلامت در حوزه زیبایی و دندانپزشکی است گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمد مهدی پایدار عضو هیات علمی و رییس دانشکده مهندسی مواد و صنایع دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به موضوع گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: گردشگری سلامت یکی از گرایش های گروه مهندسی صنایع؛ مهندسی سیستم های سلامت است که از سال ۱۳۹۶ طی تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی بابل در دانشکده مهندسی مواد و صنایع شروع به فعالیت نموده است. این گرایش، مدیریت، برنامه ریزی و طراحی حوزه های تخصصی سلامت و پزشکی را بر عهده دارد و به صورت میان رشته ای به موضوعات زنجیره تأمین و توسعه گردشگری کمک می کند.

ادامه مطلب
سیاست خارجی انقلاب اسلامی ، نه شرقی، نه غربی بود

سیاست خارجی انقلاب اسلامی ، نه شرقی، نه غربی بود گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر غلامرضا ضابط پور عضو هیات علمی و مدیر گروه معارف دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر به موضوع سیاست خارجی ایران در ادوار مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از ابر چالش های قبل از انقلاب اسلامی، حضور قدرت های بیگانه در کشور بود و بعد از انقلاب صنعتی و اوج گرفتن استعمار، ایران نیز مستثنی نشد.

ادامه مطلب
فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۱ (بخش نخبگان)

فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۱ (بخش نخبگان)

به گزارش روابط عمومی ، بنیاد فرهنگی البرز در تقارن با شصتمین سال تاسیس خود، فراخوان جایزه البرز ۱۴۰۱ را در بخش نخبگان با هـدف تقدیر از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر سراسر کشور منتشر کرد.

ادامه مطلب
در زمینه سیستم های راداری جز ء چند کشور اول دنیا هستیم

در زمینه سیستم های راداری جز ء چند کشور اول دنیا هستیم گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر سید مهدی حسینی اندرگلی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر گروه مخابرات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سخنرانی بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه با عرض تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: صنعت مخابرات یکی از صنایع مهم و زیرساختی در همه کشور های جهان است و بسیاری از صنایع و مشاغل بر اساس این زیرساخت ها شکل می گیرند.

ادامه مطلب