آرشیو اخبار

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد گالری

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر عباس ذوالفقاری عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک به عنوان سرپرست معاونت آموزشی این دانشکده منصوب شد و مراسم تودیع و معارفه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، رییس، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشکده مهندسی مکانیک در سالن اجتماعات مرحوم دکتر موسوی برگزار شد.

ادامه مطلب
پس از انقلاب، چهره ی کشور ما از یک کشور نفتی به کشور علمی و دانشگاهی تغییر کرد

پس از انقلاب، چهره ی کشور ما از یک کشور نفتی به کشور علمی و دانشگاهی تغییر کرد گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر رضا شیدپور عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مواد و صنایع دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، بین صلاتین ظهر و عصر با تبریک ایام الله دهه فجر به موضوع نقش دانشگاه، فناوری و علم در سال های پس از انقلاب پرداخت.

ادامه مطلب
پیام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

پیام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته است، سلام خدا بر ملت مبارز و شریف ایران و سلام خدا بر ۲۲بهمن ماه، سرآغاز بیداری و عزت مستضعان. این روز باشکوه، یادآورنصرت پروردگار در پی اتکای اقیانوس به خروش آمده ملتی است که از اختناق، وابستگی به اجانب، ضدیت با اسلام و نابودی فرهنگ شان، به ستوه آمده و راه جهاد در همه عرصه ها را برگزیدند. نهال نو پای انقلاب اسلامی امروز با ایستادگی، پای مردی و جان فشانی امت مومن و انقلابی ایران به درخت تنومندی بدل گردیده و بعد از چهار دهه، الگوی با ثبات را برای مستضعفان و آزادی خواهان جهان، در حوزه های مختلف به ویژه علم و فناوری ترسیم نموده است. امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه اخوت و برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است. خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ضمن تبریک جشن بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن به ملت سرافراز ایران اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شهدا و ایثارگران راه حق و حقیقیت و میثاق با رهبر فرزانه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ضمن دعوت آحاد دانشگاهیان عزیز و آحاد ملت شریف ایران به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعلام می کند برای تعالی و پیشرفت دانش بنیان کشور، حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در کشور، ملت و دولت را در جبهه رویارویی با جنگ ترکیبی دشمنان، یاری رسانده و با همه توش و توان برای سربلندی و عزت بیش از پیش ایران و ایرانی، جانفشانی می نماید.

ادامه مطلب
برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران

برگزاری مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران گالری

به گزارش روابط عمومی، مراسم افتتاحیه نهمین کنفرانس ملی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، مدیران شهرداری بابل و متخصصان و اندیشمندان در حوزه مهندسی عمران برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران در ظرف ۱۷ سال در انقلاب اسلامی، به جایی رسید که توانست نیروگاه صادر کند

ایران در ظرف ۱۷ سال در انقلاب اسلامی، به جایی رسید که توانست نیروگاه صادر کند گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر احمد آل احمد، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تبریک ایام الله دهه فجر، بین الصلاتین ظهر و عصر در مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به بیان پیشرفت های کشور در صنعت برق پرداخت.

ادامه مطلب
جشن انقلاب در دانشگاه برگزار شد

جشن انقلاب در دانشگاه برگزار شد گالری

به گزارش روابط عمومی، از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، جشن انقلاب با حضور ریاست دانشگاه، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، اساتید و کارمندان و با حضور سخنران ویژه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیمیان امام جمعه موقت شهرستان بابل برگزار شد.

ادامه مطلب