آرشیو اخبار

آخرین مهلت تحویل اسناد بیمه تکمیلی

آخرین مهلت تحویل اسناد بیمه تکمیلی

با توجه به پایان قرارداد بیمه تکمیلی درمان با شرکت بیمه سینا در تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۱، همکاران محترم هزینه های پزشکی خود را حداکثر تا روز یکشنبه دهم مهرماه به نمایندگی آن شرکت واقع در دانشگاه تحویل نمایند. معاونت اداری مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

ادامه مطلب
مراسم تودیع و معارفه رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه برگزار شد گالری

به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه رییس گروه نظارت و ارزیابی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور دکتر عزیزالله گنجی رییس دانشگاه، دکتر امینی راد مشاور ایشان، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین و رؤسای دانشکده ها برگزار شد.

ادامه مطلب
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد گالری

به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عزیزالله گنجی از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۳ برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.

ادامه مطلب
اطلاعیه پذیرش نو‌دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۱

اطلاعیه پذیرش نو‌دانشجویان مقطع کارشناسی ۱۴۰۱

ضمن تبریک قبولی به دانش‌آموزان گرامی در کنکور سراسری ۱۴۰۱، و خوش‌آمدگویی به نودانشجویانی که در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد، ثبت نام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل شامل دو مرحله ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) و تحویل مدارک حضوری و طبق توضیحات زیر انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
سرپرست دانشگاه از ساختمان کتابخانه مرکزی شهید سلیمانی بازدید نمود

سرپرست دانشگاه از ساختمان کتابخانه مرکزی شهید سلیمانی بازدید نمود گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه دکتر مجید عباسی معاون دانشجویی، دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری و دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی، از ساختمان کتابخانه مرکزی شهید سلیمانی دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک روند پیشرفت کار این بنا را مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب
بازدید سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سراهای دانشجویی

بازدید سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از سراهای دانشجویی گالری

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در آستانه شروع سال تحصیلی، با حضور در سراهای دانشجویی شهید امینیان و ریحانه، از امکانات و ظرفیت های این سراها، بازدید نمود و از نزدیک میزان آمادگی و امکانات این مراکز را برای ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان، مورد بررسی قرار داد.

ادامه مطلب