برگزاری مراسم یادبود همکار متوفی؛ داوود عزیزپور

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸ کد : ۱۱۷۳ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۲
به گزارش روابط عمومی، مراسم یادبود همکار متوفی؛ مرحوم مغفور داوود عزیزپور با حضور دانشگاهیان و خانواده آن مرحوم در مسجدالرسول (ص) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
برگزاری مراسم یادبود همکار متوفی؛ داوود عزیزپور

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد داوود عزیزپور همکار مرحوم واحد انتظامات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و با قدردانی از حضور دانشگاهیان در این مجلس ختم گفت: انسان همواره باید به گونه ای عمل کند که از خود نام نیک بر جای بگذارد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: زندگی دنیوی، آخرتی را به دنبال دارد، همه چیز در نظام عالم بر اساس حساب و کتاب است و همراه با زندگی، مرگ هم هست، اما مرگ چیزی است که انسان آن را برای خود دیر احساس می کند.

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی تاکید کرد: تنها چیزی که در قیامت همراه انسان محشور می‌شود اعمال او است، بنابراین باید مواظب اعمال و رفتار خودمان باشیم و در پایان به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد که فرمودند: با مردم چنان رفتار نمائید که اگر در آن حال مردید (در مفارقت و جدائى) بر شما بگریند و اگر زنده ماندید خواهان معاشرت با شما باشند.

گفتنی است این مراسم با مداحی پایان یافت.


( ۲ )