رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۴ کد : ۱۱۶۹ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۷
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عزیزالله گنجی از تاریخ ۱۴۰۱/۶/۲۳ برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب شد

در متن حکم چنین آمده است:

جناب آقای دکتر بهرام عزیزالله گنجی

سلام علیکم؛

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بر اساس مصوبه جلسه 49 مورخ 1401/6/20 کمیته تعیین رؤسای دانشگاه ها- شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم از تاریخ 1401/6/23 برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه«تقویت ارتباط با جامعه و صنعت » ایفا نمایید. امید است با توکل بر خداوند متعال، ماموریت و ظایف آن دانشگاه را بر پایه سیاست ها، قوانین و برنامه های فرا دستی با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق«تمدن نوین اسلامی» و حرکت در مرزهای دانش و دستیابی به دیپلماسی و مرجعیت علمی به انجام رسانید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)، از پروردگار متعال خواستارم.


( ۱۷ )