مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۴۷۳ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۹
به گزارش روابط عمومی، طی حکمی از سوی دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دکتر عباس ذوالفقاری عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک به عنوان سرپرست معاونت آموزشی این دانشکده منصوب شد و مراسم تودیع و معارفه با حضور معاون آموزشی دانشگاه، رییس، اعضای هیات علمی و کارمندان دانشکده مهندسی مکانیک در سالن اجتماعات مرحوم دکتر موسوی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک برگزار شد

در ابتدای مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه، دکتر امید جهانیان، رییس دانشکده مهندسی مکانیک ضمن قدردانی از زحمات دکتر جعفری در طول مدت تصدی معاونت آموزشی دانشکده، سخت‌کوشی و دقت نظر را از خصوصیات ویژه ایشان عنوان کرد و همچنین از دکتر ذوالفقاری برای قبول این مسئولیت تشکر کرد.

در ادامه دکتر رمضانعلی جعفری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت آموزشی دانشکده، نظم را کلیدی‌ترین اصل کاری خود نام ‌برد که سعی نمود در تمام دوره خدمت خود، به آن مقید باشد.

دکتر عباس ذوالفقاری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین دانشگاه، ابراز امیدواری کرد که بتواند در این سمت و در راه اهداف عالیه دانشگاه موفق عمل کند.

سپس دکتر حمیدرضا توکلی، معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای هیأت علمی دانشگاه در به پایان رساندن نیسمال گذشته تحصیلی که با مشکلات خاص خود همراه بوده است، به مسئولیت سنگین و خطیر معاونین آموزشی دانشکده ها اشاره نمود و به نمایندگی از ریاست دانشگاه، حکم معاونت آموزشی دانشکده را به دکتر ذوالفقاری اعطاء نمود و از زحمات دکتر جعفری قدردانی کرد.


( ۷ )