جلسه مشترک معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و رییس سازمان ملی بهره وری ایران با رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۳ کد : ۶۶۵ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۷۰
به گزارش روابط عمومی، جلسه مشترک دکتر پیشوایی معاون سازمان اداری واستخدامی کشور ورییس سازمان ملی بهره وری ایران به همراه دکتر غلامی راد رییس سازمان مدیریت استان مازندران در روزچهارشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزارشد.
جلسه مشترک معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و رییس سازمان ملی بهره وری ایران با رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

در ابتدا این نشست دکتر  جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به معرفی دانشگاه و فعالیت های تخصصی آن در حوزه بهره وری از جمله تدوین برنامه های راهبردی و عملیاتی، فعالیت کمیته مدیریت سبز و جمع آوری آب های سطحی پرداخت و افزودند: دانشگاه هم اکنون در سه پروژه مهم استانی مرتبط با بهره وری با استانداری مازندران و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران همکاری مناسبی دارد و در ادامه آمادگی دانشگاه را در توسعه فرهنگ و مدیریت بهره وری در استان به صورت کامل در دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی اعلام نمودند.
در ادامه جلسه دکتر غلامی راد، به همکاری نزدیک اعضای هیات علمی گروه مهندسی صنایع در سال جاری در راستای استقرار چرخه مدیریت بهره وری در بنگاه های اقتصادی اشاره کرد و به تشریح برنامه مدون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در یکپارچه سازی بودجه پژوهشی دستگاه های اجرایی استان و تعریف و اجرای پروژه های پژوهشی در راستای نیازهای واقعی استان در دو سال اخیر پرداخت.
سپس دکتر پیشوایی، رییس سازمان ملی بهره وری ایران ضمن اشاره به جایگاه بهره وری در بودجه سال 1401، اشاره کرد که مقرر گردیده حدود 3.5 درصد رشد اقتصادی کشور در سال 1401 از طریق بهبود بهره وری بدست آید.
 معاون سازمان اداری و استخدامی کشور در ادامه بیان داشت: استان مازندران به عنوان یکی از استان های مهم جهت اجرای پروژه های بهبود بهره وری در کشور انتخاب شده است و وجود دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان بازوی علمی در کنار دستگاه های اجرایی استان می تواند نقش مهمی را ایفا کند.
در ادامه دکتر پایدار رییس دانشکده مهندسی مواد و صنایع، دکتر مشرقی رییس مرکز رشد فناوری، دکتر امامی، معاون دانشکده مهندسی مواد و صنایع و مجری پروژه ارزیابی عملکرد استان و دکتر دیوسالار، مدیر گروه مهندسی صنایع به بیان نقطه نظرات خود و توانمندی های دانشگاه و پروژه های در حال اجرای مرتبط با حوزه بهره وری در استان مازندران پرداختند.
در نهایت با تبادل نظرات بین حضار و تعیین مواردی که دانشگاه می تواند در راستای بهبود بهره وری در استان نقش ایفا کند،  مقرر گردید طی توافق نامه ای بین دانشگاه، سازمان ملی بهره وری ایران و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران موارد مذکور عملیاتی گردد


( ۵ )