اخبـــار دانشگاه - آرشیو

نشست مسئولین دانشگاه با برخی از برادران اهل تسنن

نشست مسئولین دانشگاه با برخی از برادران اهل تسنن گالری

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، نشست صمیمی ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاون ایشان، معاون فرهنگی اجتماعی، مدیر گروه معارف و مسئول کانون بسیج اساتید با برخی از برادران اهل تسنن برگزار شد.

ادامه مطلب
برگزاری آیین معارفه نودانشجویان دانشگاه

برگزاری آیین معارفه نودانشجویان دانشگاه گالری

به گزارش روابط عمومی، آیین معارفه نودانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، معاونین، رؤسا و معاونین آموزشی دانشکده ها و دانشجویان نوورود به صورت وبیناری برگزار گردید.

ادامه مطلب
جلسه مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با دانشجویان بین الملل

جلسه مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه با دانشجویان بین الملل گالری

به گزارش روابط عمومی، جلسه صمیمانه مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با دانشجویان بین الملل با حضور مجموعه مدیریت همکاری های علمی و بین المللی، نمایندگان معاونت آموزشی، برخی از رؤسا و نمایندگان دانشکده ها در امور بین الملل و دانشجویان بین الملل برگزار گردید.

ادامه مطلب
برگزاری جلسه آشنایی با مقررات و سامانه های آموزشی و کلاس های مجازی دانشگاه ویژه نودانشجویان

برگزاری جلسه آشنایی با مقررات و سامانه های آموزشی و کلاس های مجازی دانشگاه ویژه نودانشجویان

به گزارش روابط عمومی، به منظور آشنایی دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی با مقررات و سامانه‌های آموزشی(گلستان) و کلاس های مجازی (ویانا) دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، جلسه‌ مجازی با حضور معاون آموزشی، مدیران ادارات تحصیلات تکمیلی و آموزش، رییس گروه آموزش‌های آزاد و مجازی و کارشناسان مربوطه روز چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰برگزار گردید. در این جلسه که بیش از ۵۰۰ دانشجو حضور داشتند، ابتدا دکتر بهرام نوایی نیا معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان نوورود و تبریک قبولی، به پاره ای از قوانین و مقررات مهم آموزشی دانشگاه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی دقیق، مطالعه مستمر، حضور منظم و فعال در کلاس و مشارکت مؤثر در بحث ها، اشراف کامل بر قوانین آموزشی سبب موفقیت بیش از پیش شما عزیزان و طی مدارج علمی در مقاطع تحصیلی بالاتر می گردد. در ادامه از سوی مدیران، مجموعه ای از مقررات آموزشی ارائه گردید و توضیحاتی در خصوص نحوه استفاده از سامانه گلستان و سامانه ویانا، نحوه برگزاری کلاس‌های برخط و برون خط و چگونگی برگزاری آزمون‌ ها داده شد. لازم به ذکر است که جلسه رسمی معارفه دانشجویان نوورود با اطلاع‌رسانی قبلی و با حضور مسئولین دانشگاه و کلیه دانشجویان نوورود بطور مجازی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب