اطلاعیه‌ها - آرشیو

اصلاحیه ی تاریخ مصاحبه ی دکتری ۱۴۰۲ ریاضی -آنالیز

اصلاحیه ی تاریخ مصاحبه ی دکتری ۱۴۰۲ ریاضی -آنالیز

به دلیل تقاضای مکرر تعدادی از جاماندگان متقاضی مصاحبه دکتری ۱۴۰۲ رشته ریاضی -آنالیز و برابر مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸، نوبت بعدی مصاحبه برای متقاضیان رشته فوق الذکر از ساعت ۸ تا ۱۱.۳۰ روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ تعیین گردید .

ادامه مطلب
اعلام اولیه اسامی پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد

اعلام اولیه اسامی پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد

به اطلاع می رساند نتایج اولیه پذیرفته شدگان سهمیه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ اعلام شد. در اواخر تابستان و یا اوایل پاییز ۱۴۰۲ اطلاعیه ای برای ثبت درخواست انصراف های احتمالی داوطلبان در سایت دانشگاه از طریق سامانه گلستان منتشر خواهد شد. نتایج نهایی نیز پس از اِعمال انصراف های احتمالی از همین طریق اعلام خواهد شد.

ادامه مطلب
فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال  تحصیلی   ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس طرح استاد-محوری

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس طرح استاد-محوری

به اطلاع می رساند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی دکتری بر اساس طرح استاد-محوری ابلاغ شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه نامه مصوب دانشگاه، از میان متقاضیان واجد شرایط تعداد محدودی را بدون آزمون جهت ورود به مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می پذیرد.

ادامه مطلب
فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال  تحصیلی   ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس طرح استاد-محوری

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بر اساس طرح استاد-محوری

به اطلاع می رساند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد بر اساس طرح استاد-محوری ابلاغ شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شیوه نامه مصوب دانشگاه، از میان متقاضیان واجد شرایط تعداد محدودی را بدون آزمون جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می پذیرد.

ادامه مطلب
وبینار تخصصی "آموزش پروژه محور، Project Based Learning"
دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار می‌کند:

وبینار تخصصی "آموزش پروژه محور، Project Based Learning"

به اطلاع می رساند از سوی دفتر همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، وبینار تخصصی "آموزش پروژه محور، Project Based Learning"، با سخنرانی دکتر خوزه مانوئل اولیویرا، استاد برجسته دانشگاه آویرو پرتغال در روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۲برگزار می گردد که به بررسی تجربیات و فواید استفاده از روش یادگیری بر پایه پروژه در بهبود روش‌های آموزشی می‌پردازد. پیوستن به این وبینار، کسب ایده‌ها و راهکارهای نوین برای بهبود فرایند یادگیری را فراهم می‌سازد.

ادامه مطلب
جلسه هم اندیشی آشنایی با اندیشه سیاسی امام (ره) ویژه اساتید و کارمندان برگزار می گردد

جلسه هم اندیشی آشنایی با اندیشه سیاسی امام (ره) ویژه اساتید و کارمندان برگزار می گردد

به اطلاع اساتید و کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می رساند از سوی شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه، جلسه هم اندیشی آشنایی با اندیشه سیاسی امام خمینی (ره)؛ معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر، روز شنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۱۴:۳۰ در سالن اجتماعات جنب دفتر ریاست دانشگاه برگزار می گردد. شایان ذکر است برای شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه آموزشی صادر می گردد.

ادامه مطلب