اطلاعیه‌ها - آرشیو

کارگاه تخصصی دکتر هادی روحانی از دانشکده مهندسی شیمی و زیست مولکولی دانشگاه ملی سنگاپور برگزار می گردد

کارگاه تخصصی دکتر هادی روحانی از دانشکده مهندسی شیمی و زیست مولکولی دانشگاه ملی سنگاپور برگزار می گردد گالری

به اطلاع می رساند: مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در راستای تداوم فعالیت‌های خود در دوران مبارزه با ویروس COVID-۱۹، در نظر دارد تا با همکاری دانشکده مهندسی شیمی،کارگاه تخصصی دکتر هادی روحانی از دانشکده مهندسی شیمی و زیست مولکولی دانشگاه ملی سنگاپور، با موضوع « Instrumental Methods of Analysis for Chemical Engineers »، را در روز دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۲-۹ و ۱۶-۱۳ به وقت ایران برگزار نماید.

ادامه مطلب
فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه برای سال  تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به اطلاع می رساند: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد از میان متقاضیان واجد شرایط، تعداد محدودی دانشجو را جهت ورود به دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ پذیرش می نماید.

ادامه مطلب
طرح کسر خدمت سربازی نخبگان دفاعی شهید فهمیده شمال کشور

طرح کسر خدمت سربازی نخبگان دفاعی شهید فهمیده شمال کشور

به اطلاع می رساند: با عنایت به نیازمندی‌های اعلام شده توسط مرکز همکاری‌های علمی و امور نخبگان دفاعی شهید فهمیده شمال کشور، در راستای انجام پروژه‌های نخبه وظیفه یا کسر خدمت (مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری) به پیوست عناوین رشته‌های معرفی شده جهت استفاده از طرح کاهش خدمت سربازی اعلام می‌گردد.

ادامه مطلب
جذب نیرو در مجتمع صنایع غذایی کماج صبا

جذب نیرو در مجتمع صنایع غذایی کماج صبا

مجتمع صنایع غذایی کماج صبا، فعال در حوزه صنایع غذایی واقع در شهر آمل در نظر دارد جهت تکمیل نیروی کار خود از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در رشته‌های زیر نیرو جذب نماید.

ادامه مطلب
اطلاعیه انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی

اطلاعیه انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی

به اطلاع دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می رساند انتخابات انجمن های علمی از طریق سیستم گلستان و به صورت غیر حضوری به مدت ۲ روز از ساعت ۰۰:۰۰ روز دوشنبه ۸ آذر الی ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۹ آذر برگزار می گردد.

ادامه مطلب