مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره انبار برگزار شد

۰۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۴ کد : ۵۲۷۳ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها انتصابات داخلی
تعداد بازدید:۱۱۴۹
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه مهدی ادبی به عنوان رئیس اداره انبار و قدردانی از زحمات محمد گلچوبی در این حوزه، با حضور معاون اداری مالی و جمعی از مدیران و کارمندان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مسئول اداره انبار برگزار شد

در ابتدای این مراسم، دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات ارزشمند محمد گلچوبی، نیل به مقام بازنشستگی را به ایشان تبریک گفت و اظهار داشت: ایشان فردی بی ادعا، با توانمندی بالا هستند که بی ریا و صادقانه در اداره انبار که یکی از جایگاه های حساس و مهم دانشگاه است، خدمات ارزشمندی را ارائه دادند و همه ی مجموعه و هیات رئیسه دانشگاه، قدردان فعالیت ها و زحمات ارزشمند و تاثیرگذارشان هستند و با آرزوی توفیق و سلامتی برای آقای گلچوبی افزود: دوران بازنشستگی فرصت خوبی برای رسیدگی به خانواده است.

دکتر خسروی همچنین با قدردانی از مهدی ادبی به جهت قبول مسئولیت گفت: ایشان هم یکی از نیروهای خوب، فعال و پرانرژی دانشگاه است که امیدواریم با همکاری همکاران مجموعه، در این حوزه که گلوگاه استراتژیک دانشگاه است موفق باشند.

در ادامه محمد گلچوبی گفت: در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۷۲ در دانشگاه مشغول به کار شدم. در طول این سالیان همواره رضایت خداوند را مد نظر داشتم و هدفم کار و خدمت به دانشگاه بود و همچنین به روح بلند زنده یاد سید حسین فلاح نوشیروانی سلام و درود فرستاد که سفره ای را پهن نمود که همگان در کنارش ارتزاق می کنند.

سپس مهدی ادبی با قدردانی از حسن اعتماد مسئولین و با تشکر از همکارانش در واحد کارپردازی گفت: ما در این واحد مثل برادر در کنار هم کار می کردیم و تجربیات زیادی را از آن ها آموختم و همچنین از زحمات محمد گلچوبی تشکر کرد و گفت: با امید به خدا و همکاری دوستان در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه، تلاش خواهیم کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظراتشان پرداختند و جلسه با قدردانی از محمد گلچوبی و اهدای حکم به مهدی ادبی پایان یافت.


( ۴ )