مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۴ کد : ۵۲۶۳ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها انتصابات داخلی
تعداد بازدید:۱۶۹۸
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، قائم مقام ایشان، معاونین، مدیران و کارمندان حوزه روابط عمومی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی دانشگاه برگزار شد

در ابتدای این مراسم دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: روابط عمومی، ویترین و پیشانی دانشگاه است، باید همواره عملکرد، دستاوردها و فعالیت های دانشگاه را به تصویر بکشد و به اطلاع عموم برساند تا ارتباط بین دانشگاه و جامعه برقرار شود.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تاکید بر این که امروز فضای مجازی و رسانه ها در خط مقدم تاثیرگذاری هستند و لازم است که دانشگاه فعالیت گسترده ای در فضای مجازی داشته باشد، از زحمات احمد گلچوب فیروزجایی مدیر سابق روابط عمومی تشکر و قدردانی کرد و گفت: ایشان فردی متدین، انقلابی و توانمند هستند که در هر سنگر خدمت گزاری قرار بگیرند، خدمات شایسته ای را ارائه می دهند.

دکتر عزیزالله گنجی همچنین با قدردانی از پذیرش مسئولیت خانم منیژه داداشی حاجی گفت: ایشان هم فردی مجرب، باانگیزه و فعال هستند که همیشه در میدان حضور دارند و انشالله در مسیر اهداف و ماموریت های دانشگاه موفق باشند.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در پایان گفت: جابجایی پست ها امری طبیعی است، آن چه که مهم است؛ رضای خدا است. ما همه سرباز ولایت هستیم، به مسئولیت به عنوان یک تکلیف نگاه می کنیم، در هر سنگری قرار گرفتیم، باید وظیفه ی خود را به درستی انجام دهیم. برای یک سرباز ولایی خدمت مهم است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین رمضانی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با قدردانی از زحمات احمد گلچوب فیروزجایی گفت: روابط عمومی، عملکردهای خوبی را در طول مسئولیت ایشان داشت و همچنین با عرض تبریک به خانم داداشی گفت: ایشان هم تجربیات بسیار خوبی دارند و امیدواریم خداوند در این مسیر توفیقات بیشتری را نصیبشان کند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ادامه ضمن بیان این که خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران مایه ی افتخار است و وظیفه ی مسئولین نیز بسیار سنگین است به نامه امیرالمومنین به اشعث بن قیس اشاره کرد که فرمودند: این فرمانداری، برای تو وسیله آب و نان نیست؛ بلکه امانتی است در گردنت و (بدان) تو از سوی مافوق خود تحت مراقبت هستی. هرگز حق نداری درباره رعیّت، استبداد به خرج دهی و حق نداری در کارهای مهم و خطیر بدون اطمینان وارد شوی. در دست تو بخشی از اموال خداوند عزّوجلّ است و تو یکی از خزانه داران او هستی، باید آن را حفظ کنی تا به دست من برسانی.

سپس احمد گلچوب فیروزجایی مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه با عرض تسلیت ماه محرم و با قدردانی از همه همکاران اعم از اساتید و کارمندان، مسئول و معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، رؤسای سابق و فعلی دانشگاه گفت: همیشه سعی کردم خودم را سرباز نظام و ولایت و مجموعه بدانم و تمام تلاشم بر این بود تا این مهم را به اثبات برسانم.

مدیر سابق روابط عمومی دانشگاه با استمداد از روح بلند خیر دوراندیش سید حسین فلاح نوشیروانی و با ادای درود و سلام به روح کارمندان و اساتید مرحوم دانشگاه و با قدردانی از همکاران حوزه روابط عمومی به ارائه گزارشی از عملکرد، دستاوردها و افتخارات روابط عمومی پرداخت و گفت: زیباترین تعبیر در مورد روابط عمومی از نگاه اینجانب؛ پل ارتباطی بین مجموعه و جامعه می باشد؛ این پل باید مستحکم و قوی باشد و از همه ابزارها بهره مند باشد تا بتواند این ارتباط را موفق برقرار نماید و در ادامه گفت: در دوره مسئولیتم هر چه را می توانستم در طبق اخلاص گذاشتم و انجام دادم؛ انشالله که مورد رضای خداوند قرار گیرد.

در ادامه منیژه داداشی حاجی مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه و با قدردانی از مدیران سابق روابط عمومی؛ آقایان مهندس آقایی، مهندس مجیدی و آقای گلچوب و همکاران این حوزه گفت: تجربیات ارزشمندی را از این بزرگواران یاد گرفتم که در مسیر کار از آن ها بهره خواهم گرفت و انشالله با یاری خداوند، حمایت مسئولین و با تهیه برنامه راهبردی روابط عمومی همراه با تعیین اولویت ها و تعامل با همه ی واحد های مجموعه در مسیر خدمتگزاری و اهداف و سیاست های دانشگاه گام های مؤثری برداریم.

گفتنی است این مراسم با قدردانی از احمد گلچوب فیروزجایی و اهدای حکم به منیژه داداشی حاجی به پایان رسید.


( ۵ )