نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بابل با سرپرست دانشگاه

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۲ کد : ۹۷۸ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۰
به گزارش روابط عمومی، نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بابل با دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بابل با سرپرست دانشگاه

در ابتدای این نشست احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بابل با عرض خیرمقدم به مهمانان و قدردانی از  توجه ویژه دکتر عزیزالله گنجی، به فرایند نحوه شکل گیری این شورا و برگزاری انتخابات آن در دفتر فرمانداری شهرستان بابل اشاره کرد و گفت: این شورا متشکل از کمیته های پژوهش و افکارسنجی، فرهنگی و تبلیغات، اطلاع رسانی و فضای مجازی، ارزیابی عملکرد و تبیین شاخص، اجرایی، آموزش و امور بین الملل است و فرماندار شهرستان رییس آن است.

در ادامه دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در توسعه و پیشرفت سازمان ها تاکید کرد: روابط عمومی یکی از ساختار های مهم، ضروری و مورد نیاز برای هر سازمان است.

دکتر عزیزالله گنجی تاکید کرد: جامعه، یک سازمان و مجموعه را بر اساس معرفی ای که روابط عمومی آن سازمان ارائه می دهد می شناسد و اینجاست که نقش و مسئولیت روابط عمومی بسیار حساس و ویژه می شود.

سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به رتبه نخست دانشگاه در سطح کشور و رتبه برتر آن در سطح بین المللی اشاره کرد و افزود: اگر امروز نام دانشگاه در سطح ملی و بین المللی می درخشد؛ در کنار همت، تلاش، همدلی و اتحاد همه ی اعضای مجموعه، نشان از معرفی درست و به موقع اهداف، ماموریت ها، دستاوردها و افتخاراتش دارد که مرهون عملکرد روابط عمومی و روابط بین الملل است.

سپس مهندس مهدی بادی کناری مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابل و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان به پاره ای از اهداف، ماموریت ها، سیاست های این شورا اشاره کرد و گفت: روابط عمومی دستگاه ها آیینه تمام نمای مجموعه ها و حلقه ی وصل یک مجموعه با مردم و ارباب رجوع می باشند و در واقع معرف عملکرد، دستاورد، افتخارات دستگاه ها به جامعه می باشد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ضمن بیان اینکه توجه به روابط عمومی ها در واقع مایه پیشرفت و توسعه سازمانی می شود افزود: نظارت، ارزیابی، سیاست گذاری، بررسی نقاط قوت و ضعف پاره ای از سیاست های شورای روابط عمومی است.

گفتنی است در پایان اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظراتشان پرداختند.