حضور سرپرست و محققان دانشگاه در جلسه هم اندیشی ارتقای کیفیت خودروهای گروه خودروسازی سایپا

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷ کد : ۸۷۲ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۸
به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به همراه دو تن از اعضای هیات علمی دانشگاه؛ آقایان دکتر روزبه شفقت و دکتر مجید عباسی ضمن بازدید از توانمندی ها و فعالیت های پژوهشی و فناورانه ی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، در جلسه هم اندیشی به منظور تبادل نظر و هم فکری برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا شرکت کردند.
حضور سرپرست و محققان دانشگاه در جلسه هم اندیشی ارتقای کیفیت خودروهای گروه خودروسازی سایپا

در این جلسه هم اندیشی، ابتدا دکتر زمانیان رئیس سازمان پژوهش  های علمی و صنعتی ایران، ضمن خیرمقدم به مهمانان، اهمیت حرکت دانشگاه ها و مراکز پژوهشی را به منظور دستیابی به شعار سال تبیین نمود.

در ادامه مهندس تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از آمادگی این شرکت و اهمیت مشارکت با دانشگاه ها به منظور ارتقای کیفیت محصولات و نیز دستیابی به دانش فنی برخی قطعات و مجموعه ها مطالبی را بیان کرد.

سپس دانشگاهیان راهبردها و پیشنهادهای خود را بیان کردند و در ادامه قابلیت ها و توانمندی های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز ارائه گردید و در پایان دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه، آمادگی کامل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل را برای مشارکت در طرح های تولید دانش بنیان، پژوهش های کاربردی و ارتقای کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام نمود.


( ۷ )