نشست کارکنان حوزه روابط عمومی با سرپرست دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶ کد : ۸۷۱ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۵
به گزارش روابط عمومی، نشست کارکنان حوزه روابط عمومی با دکتر بهرام عزیزالله گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
نشست کارکنان حوزه روابط عمومی با سرپرست دانشگاه به مناسبت روز جهانی روابط عمومی

در ابتدای این نشست احمد گلچوب فیروزجایی مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از دکتر عزیزالله گنجی که فرصت ارزشمند خود را به این جلسه اختصاص داده اند؛ به پاره ای از عملکرد روابط عمومی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید نقش تاثیر گذاری را در صف جهاد تبیین ایفا نمایند و در راستای معرفی درست، دقیق و به موقع دستاوردهای علمی، پژوهشی فناوری، فرهنگی و ... قدم بردارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در ادامه به سیاست ها و ماموریت های دانشگاه از جمله جذب نیروی دانشجویی و بهره مندی از توانمندی های این قشر برگزیده در پیشبرد ماموریت های این حوزه، معرفی عملکرد، دستاوردها و محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه با توجه به شعار سال، میزبانی نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه 2 کشور و همچنین ارتباط بیش از پیش با صدا و سیما و ... اشاره کرد.

در ادامه دکتر گنجی سرپرست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: نقش روابط عمومی در معرفی درست سازمان ها بسیار ویژه و حساس است و روابط عمومی در واقع حلقه واسط بین دانشگاه و جامعه است.

دکتر گنجی ضمن بیان اینکه امروزه دانشگاه ها باید به سمت تحقیقات کاربردی و تولید محصول سوق پیدا کنند اظهار داشت: همه ی ما باید هر کاری اعم از علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... را که انجام می دهیم به منزله جهاد تلقی کنیم و به گونه ای عمل شود که نتایج آن دشمن را مأیوس کند و نقش روابط عمومی به عنوان رابط بین دانشگاه و جامعه در اطلاع رسانی دقیق و به موقع نتایج امور بسیار مهم است.

گفتنی است این مراسم با تقدیر از کارکنان حوزه روابط عمومی پایان یافت.


( ۱ )