تقدیر وزیر علوم و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عضو هیات علمی دانشگاه

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۸ کد : ۸۶۴ اخبـــار دانشگاه افتخارات
تعداد بازدید:۸۰۵
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در اولین همایش ملی تجلیل از اساتید برگزیده طرح شاهد، به عنوان استاد برگزیده انتخاب شد و دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اهدای لوح سپاس از ایشان تقدیر به عمل آوردند.
تقدیر وزیر علوم و معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از عضو هیات علمی دانشگاه

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر ابوالفضل رنجبر نوعی

استاد برگزیده طرح شاهد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

با اهدای سلام؛

معلمین و اساتید حوزه و دانشگاه برگزیدگان جامعه اند و مظهر فاخر دانش، پژوهش، ادب، مهرورزی و مبارزه با نادانی و غفلت هستند.

به پاس نکوداشت مقام شامخ معلم و در سالروز شهادت استاد فرزانه آیت الله مرتضی مطهری و در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، کسب استاد برگزیده طرح شاهد که حاصل تلاش و پشتکار شما در رسیدگی به امور مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر می باشد را صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

اطمینان داریم با استعانت از خداوند متعال و با همت بلند اساتید گرانقدر ایران اسلامی و دانش آموزان و دانشجویان فرهیخته شاهد و ایثارگر و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دستیابی به قله های رفیع علم و دانایی همراه با معنویت برای تعالی جامعه بشری دور از دسترس نخواهد بود