مراسم تودیع و معارفه مدیر تحصیلات تکمیلی برگزار شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۲ کد : ۷۹۷ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۹
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور مشاور ریاست دانشگاه، معاون آموزشی، معاونین آموزشی دانشکده ها، مدیر کل آموزش و کارکنان حوزه تحصیلات تکمیلی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر تحصیلات تکمیلی برگزار شد

دکتر حسن امینی راد مشاور ریاست دانشگاه با قدردانی از حضور همکاران به اهمیت و جایگاه پست مدیریت تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال 1401 به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نقش دانشگاه ها را پررنگ تر و مسئولیت را سنگین تر کرده است و رفع تحریم ها به رشد و افزایش تولیدات دانش بنیان گره خورده است و نگاه جامعه به دانشگاه ها و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی بیش از پیش جهت دار شده است و در راستای تحقق این شعار، استان های دانشگاه محور، قرارگاه عملیاتی تولیدات دانش بنیانی تعریف شده است و بر جهت دهی پژوهش به سوی تولید و رفع تحریم و هم افزایی دانشگاه ها در راستای تحقق شعار سال تاکید شده است.

دکتر امینی راد با قدردانی از زحمات دکتر محمدهادی پاشایی در دوره زمانی 8 ساله و مدیریت شایسته شان در دوره های آموزش حضوری و غیرحضوری، از دکتر فرهاد قادری به جهت قبول مسئولیت تشکر و قدردانی نمود و افزود: امیدواریم با توکل به خدای متعال، مدیریت ارزشمند و همکاری کارشناسان در پیشبرد امور موفق باشید.

در ادامه دکتر پاشایی مدیر سابق تحصیلات تکمیلی دانشگاه با قدردانی از زحمات و همکاری های دکتر نوایی نیا، معاونین دانشگاه، دکتر دردل مدیر کل آموزش و کارکنان حوزه تحصیلات تکمیلی گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه نمود و افزود: گاهی در این حوزه، یک مدیر باید تصمیماتی را اتخاذ کند که هیچ آیین نامه و شیوه نامه ای در آن زمینه وجود ندارد و دقت بالایی را می طلبد.

دکتر پاشایی همچنین برای دکتر قادری آروزی توفیق و سلامتی نمود و گفت: امیدوارم با ایده ها و انرژی جدید امور با موفقیت به پیش می رود.

سپس دکتر قادری با آرزوی قبولی طاعات و عبادات از حسن اعتماد ریاست دانشگاه تشکر و قدردانی نمود و گفت: تحصیلات تکمیلی در شرایط فعلی و خصوصا در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که فراتر از شهرستان و منطقه، یک کشور به آن امید دارد، مسئولیت سنگینی دارد. خدمت کردن وظیفه ی ماست و الحمدلله  توانمندی های خوبی در دانشگاه وجود دارد، هم اساتید با تجربه و پیشکسوت و هم جوانان پر انرژی و مستعد و نخبگان و دانشمندانی که در راستای ارتقا دانشگاه و  رفع مشکلات جامعه می کوشند.

در پایان دکتر بهرام نوایی نیا به رشد علمی بالا در حوزه آموزش عالی اشاره کرد و گفت: این رشد در حوزه تحصیلات تکمیلی فزاینده بود.

دکتر نوایی نیا از زحمات چندین ساله دکتر پاشایی تشکر و قدردانی نمود و صبوری و متانت در برخورد با مسایل و مشکلات، پایبندی و اشراف کامل بر قوانین و اتخاذ تصمیمات درست، رعایت حدود انصاف و عدالت، روابط صمیمانه با همکاران را از خصوصیات بارز ایشان برشمرد و از دکتر قادری به جهت قبول مسئولیت تشکر کرد و گفت: اخلاق نیکو در کنار توانمندی ها و تجربیات ارزشمند از خصیصه های بارز ایشان است.

گفتنی است این مراسم با اهدا حکم به دکتر قادری و قدردانی از دکتر پاشایی به پایان رسید


( ۱ )