نشست برگزار کنندگان و منتخبین شورای صنفی اساتید با رییس دانشگاه

۳۱ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۴۷ کد : ۷۷۱۷ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۶۹
به گزارش روابط عمومی، نخستین دوره انتخابات شورای صنفی اساتید دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در خردادماه سال ۱۴۰۵ برگزار شد و اعضای شورای صنفی منتخب اساتید به همراه هیأت مؤسس، هیأت اجرایی و هیأت نظارت با رئیس دانشگاه دیدار کردند.
نشست برگزار کنندگان و منتخبین شورای صنفی اساتید با رییس دانشگاه

دکتر سید محمود ربیعی رییس دانشگاه ضمن قدردانی از این اقدام ارزشمند، از شکل گیری شورای صنفی اساتید و کارمندان در دانشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: من به نهادهای شورایی اعتقاد دارم و قطعا با همدلی و همراهی همه اعضای مجموعه، مسیر رشد و اعتلای دانشگاه، سریع تر طی خواهد شد.

در این دیدار دکتر محمدرضا حسن زاده به نمایندگی از اعضای هیات موسس گزارشی از روند شکل گیری شورا و نحوه برگزاری انتخابات ارائه داد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظراتشان پرداختند.