اطلاعیه شماره ۳ معاونت دانشجویی در خصوص تخلیه خوابگاههای دانشجویی تیرماه ۱۴۰۵
به اطلاع دانشجویان خوابگاهی میرساند؛ با توجه به پایان سال تحصیلی، مهلت تخلیه خوابگاهها تا تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۵ میباشد و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود. لذا خواهشمند است در بازه زمانی اعلامشده نسبت به تخلیه کامل اتاقها و جمعآوری کلیه وسایل شخصی خود اقدام نمایید. تأکید میگردد مسئولیت حفظ و نگهداری اموال پس از تاریخ مذکور بر عهده دانشجو بوده و اداره سرای دانشجویی هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین با توجه به اتمام قرارداد دانشگاه با خوابگاههای خودگردان، تخلیه این خوابگاهها نیز صرفاً با هماهنگی مسئولان همان خوابگاهها امکانپذیر خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.