نشست شورای بسیج کارمندان با ریاست دانشگاه

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۶ کد : ۷۳۴ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۱
به گزارش روابط عمومی، نشست شورای بسیج کارمندان دانشگاه با دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در دفتر رییس برگزار شد.
نشست شورای بسیج کارمندان با ریاست دانشگاه

در ابتدای این نشست هادی باباعلیزاده فرمانده پایگاه بسیج شهید امینیان کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گزارشی از فعالیت های این پایگاه و آمار نیروهای بسیج کارمندی ارائه نمود و در ادامه اعضای شورای بسیج کارمندان به ارائه گزارشی از فعالیت هایشان پرداختند.
دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست با عرض تبریک پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و حلول سال نو گفت: بسیج نهادی خودجوش و مردمی است که از اول انقلاب تا کنون همواره در صحنه حاضر است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: هم افزایی و همکاری بین بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارمندان یک ضرورت است. چون هدف مشترکی دارند و افراد داوطلبانه و با میل و انگیزه و بی هیچ چشم داشتی وارد این عرصه شدند و همین اندیشه و ایده می تواند نظام و دانشگاه را به اهدافش برساند.
دکتر عزیزالله گنجی تاکید کرد: آن چه که مهم است پست و مقام و مسئولیت نیست؛ بلکه صداقت، صمیمیت، برادری و اتحاد است. مدیران باید با روحیه جهادی در راستای پیشبرد اهداف نظام، ماموریت ها و اهداف مجموعه تحت مدیریت شان بکوشند.
وی افزود: پتانسیل ها و توانمندی های دانشگاه بسیار بالاست. دانشگاه دارای منابع انسانی توانایی است. با بهره گیری از خرد جمعی باید شرایطی فراهم شود که امور در فضایی آرام و بی تنش انجام گیرد و به جلو برود.
دکتر عزیزالله گنجی به لزوم توجه دانشگاه به فعالیت های نیازمحور تاکید کرد و افزود: دانشگاه باید بر جامعه تاثیرگذار باشد و مسایل و معضلات جامعه را حل کند. دانشجویان باید دوره های مهارت آموزی را بگذرانند.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی داشتن روحیه جهادی، عدم توجه به منافع فردی، توکل به خدا و داشتن عشق به نظام، عقیده و ایمان و کسب رضای خدا و تلاش در راه خدا را از جمله ویژگی های یک بسیجی عنوان نمود و افزود قطعا با این روحیه و با این ویژگی ها می توان در راستای دستیابی به ارزش ها و آرمان های نظام موفق بود.


( ۱ )