نشست مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور با ریاست دانشگاه

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۴ کد : ۷۳۳ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۲
به گزارش روابط عمومی، جلسه حجت الاسلام و المسلمین دادسرشت مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور با دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
نشست مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور با ریاست دانشگاه

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و مسئول حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل، ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از حضور حجت الاسلام و المسلمین دادسرشت از دکتر عزیزالله  گنجی نیز بابت تشکیل این جلسه تقدیر و تشکر کردند و گزارشی از وضعیت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مرکز بابل ارائه دادند.
 در ادامه دکتر بهرام عزیز الله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم گفت: علاقمندی دین پژوهان به شرکت در این کلاس ها نشان می دهد که دارای محتوای بسیار خوبی است و به نظرم باید از نظر محتوا و اساتید تقویت شود.
 دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: اینکه دین پژوهان با عشق و علاقه سر کلاس حاضر می شوند خیلی با ارزش است و باید در این دوره افراد مذهبی و با ریشه اعتقادی قوی تربیت شوند، چون از میان همین افراد در آینده ‌عده ای پست های مدیریتی و مسئولیت را به عهده می‌گیرند.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: در هر کجا نیاز به کمک و حمایت دانشگاه باشد ما در میدان خواهیم بود.
 در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین دادسرشت مدیر حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور ضمن عرض تبریک و ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمین رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: پست ها اسباب خدمت به نظام و امام زمان علیه السلام است.
 وی افزود: برای اینکه دانشجویان با اخلاص وارد این مجموعه شوند لذا مدرکی داده نمی شود و امسال حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان ویژه اساتید دانشگاه نیز برگزار شد که حدود ۳۰۰ نفر از اساتید در این حوزه شرکت کردند.
مدیر حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان کشور در ادامه گفت: ما الان به سمت تخصصی تر شدن حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان رفتیم، چون هدف آن است که دانشجویان مهارت گرا تربیت شوند.
حجت الاسلام و المسلمین دادسرشت در پایان اظهار داشت: نتیجه بخشی این طرح ها وابسته به حمایت ما در ستاد و تلاش دوستان و همکاران در صف و البته مسئولین دانشگاه می باشد.


( ۱۳ )