نشست مسئولین جهاد دانشگاهی استان مازندران با رییس دانشگاه

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۲ کد : ۶۲۶۷ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۹۳
به گزارش روابط عمومی، نشست مسئولین جهاد دانشگاهی استان مازندران با رییس دانشگاه برگزار شد.
نشست مسئولین جهاد دانشگاهی استان مازندران با رییس دانشگاه

در این نشست دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و قدردانی از حضور مسئولین جهاد دانشگاهی گفت: برقراری ارتباط با صنعت و آموزش هدفمند، اشتغال آفرین و مهارت محور از جمله سیاست های دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است. این دانشگاه با بیش از 25 صنعت بزرگ استان و 100 صنعت کشور در ارتباط است و پروژه های زیادی را در حال اجرا دارد.

دکتر عزیزالله گنجی گفت: مسیر حرکت دانشگاه آموزش، پژوهش و فناوری است. تمام تلاش دانشگاه بر این است تا دانش فنی را تبدیل به فناوری کند و در این مسیر مرکز رشد دانشگاه با شرکت های فعال در حال فعالیت است و همچنین مجوز مرکز پردیس علم و فناوری را نیز اخذ کردیم. تمام تلاش برای ما تربیت دانشجوی ماهر است؛ زیرا معتقدیم در جامعه برای انسان های ماهر کار وجود دارد؛ بنابراین با برگزاری دوره های آموزشی مختلف، کاربردی کردن دروس، برگزاری رویدادها، سمینارها و کارگاه های مختلف سعی داریم تا دانشجویان مهارت لازم و روش های ارتباط با کسب و کار را یاد بگیرند و تجربیات لازم را به دست آورند.

در پایان دکتر عزیزالله گنجی برای انعقاد تفاهم نامه برای برقراری ارتباط بیشتر، برگزاری دوره های مختلف و هم افزایی و تعامل بیشتر اعلام آمادگی نمود.

در ادامه مهندس یوسفی مهر رییس جهاد دانشگاهی استان مازندران ضمن اشاره به تاریخچه و ساختار سازمانی این نهاد گفت: رسالت این نهاد انجام فعالیت های فرهنگی و ایجاد ارتباط بین دانشگاه و صنعت است و هدف ما از برگزاری این نشست نیز برقراری تعامل برای آشنایی طرفین از ظرفیت ها و توانمندی  مجموعه در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و فعال است. دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حضور فعالی در برنامه های علمی و فرهنگی جهاد دانشگاهی دارند.

دکتر یوسفی مهر ضمن اشاره به پاره ای از فعالیت های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این نهاد گفت: نیاز سنجی دانشجویان، چاپ کتب دانشگاهی، اخبارسنجی، برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، برگزاری دوره های آموزشی مهارت محور همراه با ارائه گواهینامه معتبر و قابل ترجمه، آموزش مهارت همراه با پرداخت وام اشتغال و رصد و ارزیابی عملکردها از جمله فعالیت های این نهاد است.

مهندس یوسفی مهر در پایان، برای برقراری دوره های مشترک آموزشی، بهره مندی از ظرفیت و توان علمی اساتید دانشگاه برای آموزش دوره ها و حل معضلات جامعه درخواست همکاری و انعقاد تفاهم نامه بین طرفین نمود.

همچنین اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات، پیشنهادات و معرفی زمینه های همکاری مشترک پرداختند.