تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و غزه و شهادت سیدمقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۱ کد : ۶۲۵۳ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۰
به گزارش روابط عمومی، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و غزه و شهادت سیدمقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت، در کنار مزار شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و غزه و شهادت سیدمقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت

حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و شهدای مقاومت گفت: همواره تلاش جبهه ی باطل بر این بوده و بر این است تا جبهه حق را تضعیف کند. برای اقامه ی دین فداکاری لازم است. بسیار ساده اندیشی است که فکر شود دشمن روزی دست از دشمنی می کشد، خوی دشمن مانند خوی گرگ، درندگی است. استکبار جهانی سال های سال است که غیورمردان و مردان بزرگ الهی را به شهادت می رساند.

حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد گفت: شهید سید حسن نصرالله که از سال 1369 دبیر کلی حزب الله لبنان را بر عهده گرفته بود، سالیان سال فداکاری نمود. به فرموده مقام معظم رهبری کم نظیر و درخشان عمل نمود. ضایعه از دست دادن این شهید جان ما را متألم و متأثر کرد. آن چه از تاریخ دیدیم این است که جبهه ی حق با یاری خداوند و نیروی ایمان پیروز است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه گفت: در برابر دشمن نباید عقب نشینی کرد، اگر مواظبت نکنیم، حضور قوی پیدا نکنیم، دشمن پیشروی می کند. این تفکر نیز از جوامع علمی و از دانشگاه شروع می شود. دانشگاه باید پرچمش بالا باشد، مردم بیرون، نگاهشان به اساتید، دانشجویان، معلمان است، باید صدای حق را فریاد بزنیم.
گفتنی است این تجمع با قرائت بیانیه به پایان رسید.