برگزاری جلسه معرفت افزایی ویژه کارمندان

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۶ کد : ۶۲۳۸ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۰۱
به گزارش روابط عمومی، در چهارمین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جلسه معرفت افزایی ویژه کارمندان با حضور رییس دانشگاه، مشاور ایشان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونین، کارمندان و خانم ساره نیکخو همسر شهید سبزعلی خداداد، در سالن اجتماعات جنب دفتر ریاست برگزار شد.
برگزاری جلسه معرفت افزایی ویژه کارمندان

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره ی شهدا و با قدردانی از حضور خانم نیکخو، نخست به بیان گوشه ای از خاطراتش از حضور در جبهه و دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: رزمندگان در میدان جنگ با ایمان و اراده قوی جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان ها حضور یافتند و نکته بسیار مهم این بود که با وجود تعداد زیاد رزمندگان، هیچ اختلافی بینشان نبود و اتحاد، همدلی، صفا و صمیمت در بینشان موج می زد.

دکتر عزیزالله گنجی تاکید کرد: در این برهه از زمان به خصوص در شرایطی که مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد، به فرموده مقام معظم رهبری برای این که بتوانیم بر مشکلات فائق آییم، باید روحیه جهادی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: روحیه جهادی در همه ی زمینه ها و همه ی عرصه ها کارساز است. تعهد به نظام و کشور باعث می شود کارها به درستی انجام شود و منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از ایثار و فداکاری های خانم نیکخو گفت: شما و نسلی که از جنگ مانده است، سند زنده دفاع مقدس هستید. کسانی که تمام زندگی شان را دادند تا انقلاب و نظام بماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاکزاد گفت: امروز هم نظام به فداکاری ها و ایثارگری ها نیاز دارد. ما باید قدردان این عزیزان باشیم. قدردانی فقط به معنای دادن پست و جاه و مقام نیست، باید فرهنگ شهدای این نسل را قدر بدانیم، از شهدا و ایثارگری هایشان قدردانی کنیم و قدردان زحمات و فداکاری های خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم.

در ادامه خانم ساره نیکخو همسر شهید سبزعلی خداداد و خواهر شهید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ هفته ایثار، شهامت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، به بیان گوشه ای از خاطراتش از شهیدان عزیز و همچنین نحوه آشنایی اش با شهید خداداد پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس، جوانان ما با غیرت و تعصب، جانانه ایستادگی کردند و از عزت و ناموس وطن دفاع نمودند و نگذاشتند تا دشمن به یک وجب از خاک سرزمینشان دست یابد.

همسر شهید سبزعلی خداداد گفت: جوانان و رزمندگان ما با ایمان به خدا، تبعیت از امر ولی و اتحاد و همبستگی پیروز شدند. هدف داشتند و در راستای آرمان ها و ارزش های نظام ایستادگی کردند.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از خانم ساره نیکخو به پایان رسید.