برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره اموال دانشگاه

۰۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰ کد : ۶۱۸۶ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۸
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه رئیس اداره اموال دانشگاه با حضور معاون اداری مالی و جمعی از مدیران و کارکنان این حوزه برگزار شد و سید ابوطالب هاشمی به عنوان رئیس اداره اموال معرفی شد.
برگزاری مراسم معارفه رئیس اداره اموال دانشگاه

در این مراسم، دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن قدردانی از قبول مسئولیت آقای هاشمی، اظهار داشت: بحث اموال از جمله موضوعات مهم مجموعه است که نیاز به هماهنگی، امانتداری، احساس مسئولیت و  توجه ویژه ی همه ی واحدهای دانشگاه و همکاران اعم از اعضای هیات علمی و کارمندان دارد.

دکتر خسروی با اشاره به اهمیت اموال گردانی گفت: این فرایند برای تمامی سازمان ها یک ضرورت است؛ از این طریق اطلاعات مربوط به اموال ثابت سازمان ها تهیه می شود تا در زمان نیاز، مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظراتشان پرداختند و سپس هاشمی رئیس اداره اموال دانشگاه نیز با قدردانی از حسن اعتماد مسئولین گفت: امیدواریم بتوانیم کار درست را به شیوه درست انجام دهیم و امانت دار خوبی برای سیستم باشیم و افزود: انشالله با حمایت مدیران و همکاری مجموعه بتوانیم آمار دقیقی از اموال دانشگاه تهیه کنیم تا بتوانیم به همه ی مراجع پاسخگو باشیم.

گفتنی است این مراسم با اهدای حکم به سید ابوطالب هاشمی به پایان رسید.


( ۱ )