اهدای تندیس ملی بهره‌وری ایران به استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۹ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۳۶ کد : ۶۱۱۷ اخبـــار دانشگاه افتخارات سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۳۴
به گزارش روابط عمومی، از سوی سازمان ملی بهره‌وری، در دهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، تندیس ملی بهره‌وری ایران به دکتر محمد مهدی پایدار رییس و عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و صنایع دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اهدا شد.
اهدای تندیس ملی بهره‌وری ایران به استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

دکتر محمد مهدی پایدار، متخصص بین‌المللی بهره‌وری به‌‌دلیل نقش‌آفرینی پژوهشی، آموزشی و مشاوره‌ای در حوزه بهره‌وری، به‌کارگیری صحیح فنون و روش‌های بهره‌وری موفق و توانمندی علمی، در بخش «خبره بهره‌وری» تندیس برنزین ملی بهره‌وری را دریافت نمود.

شایان ذکر است، برگزیدگان «تندیس ملی بهره‌وری ایران» توسط سازمان ملی بهره‌وری به سازمان بهره‌وری آسیایی (APO) معرفی خواهند شد.

گفتنی است این مراسم با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، محمدرضا موثقی‌نیا، معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو و جمعی از متخصصان این حوزه  در مرکز همایش های بین المللی هتل ارم تهران برگزار گردید.

لازم به ذکر است تندیس ملی بهره‌وری با هدف شناسایی تجارب موفق و ایجاد فرصت برای اشتراک‌گذاری یادگیری متقابل و الگوسازی به‌منظور توسعه آن‌ها در کشور و اعطای تندیس در سطح ملی در ابعاد فردی و پروژه‌ای به‌منظور اشاعه تجارب موفق در بین بهره‌برداران و فراهم‌آوردن زمینه به اشتراک‌گذاری تجربیات موفق، شناسایی و تقدیر از اقدامات شاخص و تأثیرگذار به‌منظور فراگیرکردن ذهنیت بهره‌وری در سطح ملی، ترویج بهره‌وری در جهت تحقق مأموریت‌ها و اهداف سازمان ملی بهره‌وری ایران، تصویب رقابت سازنده بین متخصصان به‌لحاظ طراحی و پیاده‌سازی موفق فنون و روش‌های بهره‌وری، کمک به تسهیل حرکت ملی بهره‌وری و افزایش مشارکت فعالان و ذی‌نفعان در ارتقای سهم بهره‌وری در رشد اقتصادی هدف‌گذاری شده در قانون برنامه ششم توسعه توسط سازمان ملی بهره‌وری ایران طراحی شده است.