برگزاری نشست بصیرتی ویژه کارمندان دانشگاه با موضوع مشارکت در انتخابات؛ اقتدار ملی

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۲ کد : ۶۱۰۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۷
به گزارش روابط عمومی، نشست بصیرتی ویژه کارمندان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با موضوع مشارکت در انتخابات؛ اقتدار ملی، با حضور ریاست دانشگاه، مشاور ایشان، کارمندان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات جنب دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
برگزاری نشست بصیرتی ویژه کارمندان دانشگاه با موضوع مشارکت در انتخابات؛ اقتدار ملی

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این نشست بصیرتی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری گفت: هیچ کس نباید نسبت به مسایل کشور بی تفاوت باشد، روز انتخابات روز سرنوشت سازی است و همه باید مشارکت داشته باشند.
دکتر عزیزالله گنجی به مشکلات معیشتی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های مهم رییس جمهور باید توجه به این مسایل و بررسی، شناسایی مشکلات و ارائه راهکار باشد و در ادامه تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی که روی مسایل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... هم تاثیر می گذارد، باید به صورت زیرساختی و زیربنایی حل شود.
دکتر گنجی ضمن اشاره به ویژگی های رییس جمهور اصلح از جمله مردمی بودن، همیشه در میدان بودن، خستگی ناپذیری، تلاش و همت مستمر و شبانه روزی و ... گفت: رای حق ماست و همه باید به درستی از این حقمان استفاده کنیم و برای تعیین سرنوشت جامعه مان در روز انتخابات، مشارکت حداکثری داشته باشیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در ابتدای سخنرانی به سخن امام علی (ع) اشاره کرد که آن حضرت فرمودند: تاریخ را طوری مطالعه کردم که که گویا با گذشتگان زیستم و همچنین به نظر تحلیل گران سیاسی اشاره کرد که معتقدند: کسی که می خواهد زمان حال را بررسی کند، باید زمان گذشته و آینده هم را مورد تحلیل قرار دهد و صدر تا ذیل را ببیند، در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دارای ایدئولوژی است. پشتوانه فکری دارد؛ کسی که می خواهد آن را مورد نقد و بررسی قرار دهد باید این ایدئولوژی را بشناسد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به پاره ای از نحوه برخورد و رفتار مسئولین و مردم در ادوار تاریخ، اظهار داشت: جریان تاریخی تشیع از زمانی که شروع شد، عده ای موافق، مخالف و آدم های فداکار داشت؛ دوامش به دلیل وجود آدم های فداکار است و به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند: کار را برای انقلاب و برای جمهوری اسلامی ایران بکنید.
حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد گفت: انتخابات امتحان ساده ای است؛ مردم ما کتل ها ی سختی را گذراندند و در این امتحان سرافراز بیرون می آیند. هنر جمهوری اسلامی ایران در این است که فردای قیامت، سرش در پیشگاه پیامبر اکرم (ص)  بالا است که اسم اسلام و تشیع را بالا نگه داشته است و انشالله با کمک مردم عزیزمان این هنر دوام و قوام خواهد داشت و به سرانجام مقصودش خواهد رسید.