معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۵ کد : ۶۰۷۹ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۱۸
به گزارش روابط عمومی، دکتر حمیدرضا معاون آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای دانشجویان اعلام داشت: امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ از روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه جاری آغاز می شود و تا روز دوشنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.
۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

معاون آموزشی دانشگاه تاکید کرد: حضور به موقع در جلسه امتحان ضروری است و دانشجویان برای ورود به جلسه باید کارت دانشجویی و کارت ورود به جلسه را به همراه داشته باشند و قوانین برگزاری امتحانات را رعایت کنند.
دکتر توکلی افزود: مهلت حذف تکدرس فقط تا روز قبل از شروع امتحانات دانشگاه بوده و فقط یک درس تئوری با رعایت قوانین آموزشی (رعایت حداقل 12 واحد بعد از حذف، پیش نیازی، هم نیازی و ...) امکان‌پذیر است.
معاون آموزشی دانشگاه اظهار داشت: دانشجویانی که درخواست غیبت پزشکی دارند، می‌بایست حداکثر تا 72 ساعت بعد از غیبت در امتحان درس، درخواست خود را به همراه آپلود مدارک پزشکی در سامانه گلستان- پیشخوان خدمت ثبت نمایند. در بررسی غیبت پزشکی، سابقه‌ی غیبت دانشجویان در امتحان درس به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم تایید درخواست، برای دانشجو غیبت لحاظ خواهد شد.


( ۱ )