مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۹ کد : ۶۰۶۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۷۴
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور رئیس، مشاور ایشان، معاونین فرهنگی و دانشجویی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان و جمعی از مدیران و دانشجویان برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات سیدعلی رضوی و الهام نیک روش در مدت تصدی مسئولیت بسیج دانشجویی از امیررضا سهرابی و فاطمه زهرا عباس نیا به جهت پذیرش مسئولیت تشکر کرد و گفت: بسیج از بازوان پرتوان مدیریت دانشگاه است و انتظار داریم تا در کنار مدیریت باشید، شما در ارتباط مستقیم با دانشجویان هستید، باید به گونه ای عمل شود که رغبت دانشجویان را زیاد کنید، جمع بسیجی را افزایش دهید.

دکتر عزیزالله گنجی با بیان این که ما قدردان زحمات شما هستیم و دانشگاه در چارچوب قانون و با تمام توان از شما حمایت می کند، از بسیجیان خواست تا برنامه داشته باشند، معضلات، مشکلات و آسیب ها را شناسایی نموده، برای حل و رفع آن راهکار ارائه دهند. در کنار مطالبه گری راه حل نیز ارائه دهند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های مجدانه و خالصانه بسیجیان گفت: انشالله که خداوند متعال توفیق و اجر معنوی مضاعف را نصیبت شما می کند و افزود: جریان انقلابی باید مراقبت نماید که در مسیرش به آفت مصلحت دچار نشود. بچه های جریان انقلابی باید نگاهشان به خورشید و جلوه حق باشد. نگاه عمیق و دوراندیش داشته باشند، بنیادگرا باشند، باید در هر پست و مسئولیت و مقامی که در آینده قرار می گیرند؛ ارزش های انقلاب را نصب العین خود قرار دهند. نگهداشت ارزش های انقلابی کار سختی است و همواره باید مراقبت نمود.

سپس سید امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان مازندران نیز با قدردانی از زحمات سیدعلی رضوی و الهام نیک روش گفت: دوران مسئولیت پرچالشی را گذراندید، این دو عزیز از فرماندهان با اخلاق بودند که به عنوان الگو برای دانشجویان هستند.
سادات کرمی بر ضرورت توجه بسیج به خوابگاه ها تاکید کرد و گفت: بسیج دانشجویی باید برای خوابگاه ها برنامه داشته باشد، باید فضای رخوت، افسردگی، گوشه نشینی، گذراندن وقت در فضای مجازی را با برنامه های درست پر کند.
در ادامه سیدعلی رضوی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری را در این یکسال نصیب ما نمود و با آرزوی صبر و توفیق برای دوستان، برای هر گونه کمک و همکاری در پیشبرد اهداف و برنامه ها بسیج دانشجویی اعلام آمادگی نمود.
 خانم نیک روش نیز از حمایت های مسئولین و همکاری دوستان تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه امیررضا سهرابی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با بیان این که مسئولیت زمانی ارزش دارد که در راستای تحکیم بنیان نظام اسلامی و خدمت به مردم باشد، اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا، شعار نه شرقی نه غربی و نزدیک کردن قلب ها به امام زمان (عج) وظیفه ی ما است.

همچنین فاطمه زهرا عباس نیا نیز اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است تا به اهداف امامین انقلاب در تشکیل بسیج دانشجویی و اجرای تکلیف و وظایف این حوزه برسیم.

گفتنی است پس از اعلام نظر حاضرین جلسه، این مراسم با قدردانی از زحمات سیدعلی رضوی و الهام نیک روش و اعطای حکم مسئولیت به امیررضا سهرابی و فاطمه زهرا عباس نیا به پایان رسید.


( ۲ )