مراسم تجلیل از برگزارکنندگان رویداد بین المللی بینوکاپ برگزار شد

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۰۷ کد : ۶۰۵۸ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۵۳
به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از برگزارکنندگان دومین جشنواره بین المللی کسب و کار نوشیروانی (بینوکاپ) با حضور ریاست دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران و دانشجویان برگزار شد.
مراسم تجلیل از برگزارکنندگان رویداد بین المللی بینوکاپ برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات مستمر برگزارکنندگان این رویداد بین المللی گفت: شما دانشجویان عزیز سرمایه های این دانشگاه هستید. این وظیفه مسئولین است که برای اوقات فراغت، مهارت آموزی شما در کنار آموزش دروس برنامه ریزی نمایند.
دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: با برگزاری این رویدادها مهارت دانشجویان افزایش می یابد. دانشجویان کار تیمی و گروهی را تجربه می کنند. ارتباط دانشگاه با صنعت تقویت می شود و همچنین راه های کسب و کار و بازاریابی آموزش داده می شود.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به این که انجام کارهای بزرگ همواره مشکلاتی را دارد، تاکید کرد: شما دانشجویانی پرانگیزه، توانمند و هدفمند هستید که امروز اگر نام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سطح ملی و بین المللی می درخشد؛ مرهون همت و تلاش شما عزیزان است.
در ادامه دکتر حسام عمران پور مدیر مرکز رشد دانشگاه ضمن ارائه گزارش کاملی از اهداف، برنامه ها، محورها و فعالیت های این رویداد گفت: برگزاری این رویداد از چند منظر حائز اهمیت است؛ دانشگاه با برگزاری این رویداد به نوعی به مسئولیت اجتماعی خود پاسخ می دهد، ارتباط بین دانشگاه و صنعت قوی تر می شود و با انجام کار گروهی، وحدت، همدلی، انسجام و صمیمیت بین اعضا بیشتر می گردد.
دکتر عمران پور افزود: هر رویدادی که برای نخستین بار برگزار می گردد، ریسک پذیری خاص خودش را دارد، و قتی رویدادی در سطح بین المللی با موفقیت برگزار می گردد؛ نشان از مدیریت قوی و توانمندی بالای دانشجویان، اساتید و تیم برگزار کننده دارد.
سپس دکتر مشرقی دبیر برگزاری رویداد بین المللی بینوکاپ ضمن قدردانی از زحمات همه ی اعضای برگزارکننده این رویداد بین المللی گفت: برای انجام کارهای بزرگ، تغییر نگاه ها نیاز است و بر ضرورت داشتن تقویم مشخص برای رویدادهای دانشگاه نیز تاکید کرد.
همچنین سینا محمدی زاده دبیر اجرایی این رویداد بین المللی هم با قدردانی از همت تیم برگزار کننده دومین جشنواره کسب و کار نوشیروانی گفت: این رویداد بی نظیر حاصل همت و تلاش چندین ماهه دانشجویان است که انشالله در ادامه شاهد این رویداد در حوزه های وسیع تر باشیم.
این مراسم با تجلیل از برگزار کنندگان رویداد بین المللی بینوکاپ به پایان رسید.


( ۱ )