تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از مدیر روابط عمومی دانشگاه

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸ کد : ۶۰۴۷ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۴
به گزارش روابط عمومی، دکتر علی پیرفلک، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بابل، از تلاش های مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در جهت اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد نظام و دولت مردمی در شهرستان بابل قدردانی نمود.
تقدیر معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از مدیر روابط عمومی دانشگاه

در متن تقدیر چنین آمده است:

روابط عمومی رسالتی هنرمندانه و عاشقانه است که با مضامینی مانند تلاش شبانه روزی، متعهدانه  و خالصانه پیوند خورده است. روابط عمومی؛ اصلی ترین حلقه ارتباط بین یک سازمان و مخاطبان است و مهم ترین و اساسی ترین نقشی که متخصصان برای این مجموعه قائل شده اند، نقش و کارکرد مدیریتی آن است. لذا روابط عمومی می بایست در سازمان حضوری قدرتمند و موثر داشته باشد تا بتواند در تصمیم گیری ها، استراتژی ها و برنامه ریزی های کلان، مدیریت را در قبال محیط و مخاطبان یاری رساند.
بر روابط عمومی ها فرض است تا در راستای پاسداری از آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای خنثی کردن توطئه های دشمن در قالب جنگ رسانه ای، جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) را در برنامه‌های جدی خود قرار دهند.
در این مجال، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش های ارزشمند جنابعالی در جهت اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد نظام و دولت مردمی در شهرستان قدردانی نموده، از خداوند بزرگ، عزت، سربلندی و توفیق خدمت بیش از پیش به ملت شریف ایران اسلامی و مردم ولایت مدار شهرستان بابل را برایتان خواستارم.