نشست مسئول و جمعی از فرزندان موسسه خیریه مهرآرا با رییس دانشگاه

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۸ کد : ۶۰۴۶ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۱۲
به گزارش روابط عمومی، کانون خیریه زنده یاد نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، در ترم تحصیلی جاری، بازارچه خیریه غذا برای کمک به مؤسسه نگهداری از فرزندان بدسرپرست و بی سرپرست مهرآرا برپا نمود و سود حاصل از این بازارچه را که مبلغ ۴۵ میلیون تومان شد، تقدیم این مؤسسه نمود؛ از این رو خانم فکوری مدیر موسسه به همراه جمعی از فرزندان این موسسه با حضور در دانشگاه و طی نشستی با رییس دانشگاه، مشاور ایشان، معاونین فرهنگی، دانشجویی، اداری مالی، مدیر روابط عمومی و اعضای کانون خیریه دانشگاه، از این اقدام خداپسندانه تشکر و قدردانی نمودند.
نشست مسئول و جمعی از فرزندان موسسه خیریه مهرآرا با رییس دانشگاه

دکتر عزیزالله گنجی رییس دانشگاه در این نشست با قدردانی از حضور مهمانان و با اشاره به توانمندی های دانشجویان و تاکید براین که دانشجویان در پیشبرد برنامه های دانشگاه صادقانه و خالصانه همکاری می کنند و قطعا برکات و نتایج این خلوص عمل را در زندگی شان خواهند دید، تاکید کرد: این حرکت ارزشمند دانشجویان که با انگیزه نوع دوستی، همدلی و کمک به فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست انجام شد، هم باعث ایجاد انسجام، همدلی و افزایش صمیمیت در درون مجموعه و هم موجب کمک و معرفی بیشتر مرکز خیریه مهرآرا شده است که از زحمات همه ی عزیزان تشکر و قدردانی می نمایم.
در ادامه فکوری مدیر موسسه خیریه مهرآرا نیز ضمن اشاره به تاریخچه فعالیت این مرکز گفت: عشق و علاقه به این فرزندان و کمک های بی منت مردمی ما را برای ادامه مسیر یاری می کند.
همچنین دکتر غلامرضا ضابط پور معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه نیز با عرض خیرمقدم و قدردانی از زحمات دبیر و اعضای شورای کانون خیریه و کسانی که در انجام این اقدام خداپسندانه کمک کردند، گفت: همانطور که زنده یاد نوشیروانی این دانشگاه را تاسیس کرد و آن را تحویل خانواده آموزش عالی ایران نمود، دانشجویان نوشیروانی هم راهش را ادامه می دهند.
 در ادامه بیتا عرب پور دبیر کانون خیریه نوشیروانی نیز گزارشی از فعالیت های این کانون اعم از برپایی بازارچه خیریه، جمع آوری لباس برای نیازمندان، برپایی غرفه در بازارچه خیریه غذا دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل و ... ارائه داد و گفت: سود حاصل از برپایی بازارچه اخیر مبلغ 45 میلیون تومان شد، که تقدیم موسسه مهرآرا گردید.