مراسم تقدیر از همکار بازنشسته معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۶ کد : ۶۰۴۲ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۸۰
به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از زحمات سی ساله سرکار خانم کبری حمزه پور؛ همکار بازنشسته مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه در دفتر معاونت دانشجویی برگزار شد.
مراسم تقدیر از همکار بازنشسته معاونت دانشجویی دانشگاه برگزار شد

دکتر سید کمال تورنگ معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با قدردانی از زحمات ارزشمند خانم حمزه پور در مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه گفت: این افتخار ارزشمند را به شما تبریک می گویم. در محیط کاری، هیچ افتخاری ارزشمند تر از این نیست که انسان با کارنامه درخشان، تلاش صادقانه و عملکرد مناسب بازنشست شود و این افتخار تک  تک روزهای این سی سال است که به جامعه دانشگاهی خدمت کرده اید و با عزت و احترام به مقام بازنشستگی نایل آمدید.
دکتر تورنگ اظهار داشت: امروز درسی برای همه ی ما هست تا لحظه لحظه های حضورمان را در دانشگاه و محیط کارمان غنیمت بشماریم تا بتوانیم بعد از سی سال خدمت این چنین عاقبت بخیر شویم.
معاون دانشجویی دانشگاه، صبر و حوصله، تلاش و کوشش مستمر و اخلاق نیکو را از جمله ویژگی های خانم حمزه پور عنوان کرد و گفت: اینها الگویی برای همه ی ما در راستای خدمت به جامعه دانشگاهی و جوانانی است که مدیران و آینده سازان جامعه هستند.
در ادامه همکاران به بیان گوشه ای از خاطراتشان پرداختند و خانم کبری حمزه پور نیز با تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم و ابراز لطف و محبت همکاران گفت: سی سال خدمت همراه با رضایتمندی و خاطرات خوب را در کنار همکاران در این دانشگاه گذراندم و اگر زمان به عقب برگردد، باز هم با همین الگو کار می کردم.

گفتنی است این مراسم با اهدای لوح تقدیر به خانم حمزه پور و عکس یادگاری به پایان رسید.