جشن دانش آموختگی ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۶ کد : ۶۰۲۴ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۱۸
به گزارش روابط عمومی، از سوی انجمن های علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، آیین دانش آموختگی ۱۴۰۳ با حضور دانشجویان به همراه خانواده در سالن آمفی‌تئاتر زنده یاد نوشیروانی دانشگاه برگزار شد.
جشن دانش آموختگی ۱۴۰۳  در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این جشن، با قدردانی از حضور دانش آموختگان و خانواده محترمشان گفت: امروز شاهد شکوفایی و بالندگی شما عزیزان هستیم.

دکتر عزیزالله گنجی با بیان این که ۴ سال تحصیل با همه ی سختی ها و خوشی ها بسیار سریع می گذرد افزود: روزهای خاطره انگیز در ذهن انسان جاودانه می ماند؛ همه ی روز های دانشجویی خاطره انگیز است و جزء روزهای شیرین، به یادماندنی و فراموش نشدنی در زندگی هاست و امروز نتیجه زحمات، فداکاری ها و همت بلند شما و خانواده محترمتان است.
دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: شما فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرافتخاری هستید که همچون نگینی در سطح ملی و بین‌المللی می درخشد و یکی از ۱۰ دانشگاه برتر جهان است.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: این دانشگاه، دستیابی به افتخارات ارزشمندش را مرهون تلاش ها و زحمات شما عزیزان است. امروز والدین شما خوشحال ترین انسان های روی کره ی زمین اند که شاهد موفقیتتان هستند.
دکتر عزیزالله گنجی گفت: از هر موفقیتی که کسب می کنید، لذت ببرید؛ اما به آن راضی نباشید، هر پایانی، آغاز شروعی دیگر است، در این نقطه متوقف نشوید و این تاج افتخار ارزشمند بر شما مبارک باد.

در ادامه محمد مهدی یوسفی دبیر کل انجمن های علمی دانشگاه با عرض خیرمقدم، تبریک و قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این آیین، خطاب به دانشجویان گفت: قدردان زحمات والدینتان باشید، حضور شما در این دانشگاه و رسیدن به این افتخار، نتیجه حمایت ها و زحمات این عزیزان است.

گفتنی است این جشن با اجرای موسیقی زنده، مسابقه و ... ادامه یافت و با اهدای تندیس به دانش آموختگان به پایان رسید.


( ۲ )