بازدید مسئولین و دانشجویان دانشگاه از مؤسسه خیریه مهرآرا

۰۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۸ کد : ۶۰۱۱ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۰
به گزارش روابط عمومی، جمعی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از مؤسسه خیریه مهرآرا بازدید کردند.
بازدید مسئولین و دانشجویان دانشگاه از مؤسسه خیریه مهرآرا

دکتر حسن امینی راد مشاور ریاست دانشگاه با قدردانی از زحمات مدیرعامل وکادر اجرایی مرکز مهرآرا گفت: کانون خیریه زنده یاد نوشیروانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در طول هر ترم، بازارچه خیریه غذا را به نفع مراکز خاص برگزار می کند و در این ترم این بازارچه به نفع کودکان مرکز خیریه مهرآرا برگزار می شود.

دکتر امینی راد با بیان اهمیت و ارزش خدمت در این مرکز گفت: فعالیت در این مراکز سعادتی است که نصیب بندگان خاص خداوند می شود.

خانم فکوری مدیر عامل مؤسسه خیریه مهرآرا با قدردانی از حضور مسئولین و دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مرکز گفت: این موسسه خیریه از سال 1392 و به شکل یک موسسه غیر دولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی با هدف توانمندی سازی زنان سرپرست خانوار و حمایت از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست فعالیت خود را آغاز نموده است هم اکنون ۱۱۴ بچه در این مرکز پذیرش شدند که از سنین 3 الی 12 سال می باشند.

فکوری گفت: تامین هزینه این مرکز، در کنار یارانه سازمان بهزیستی، مردم نهاد است و در ادامه گزارشی از برنامه های آموزشی تفریحی و اقدامات مددکاری ارائه داد و گفت: همکارانی که در این مرکز مشغول به کار هستند، فارغ التحصیلان رشته های علوم اجتماعی، علوم تربیتی، روانشناسی و ... هستند و برای کسانی که اختلالاتی دارند، خدمات درمانی مختلف اعم از کاردرمانی، گفتار درمانی، اقدامات مددکاری و ... ارائه می شود.