تقدیر از برگزیدگان و برگزار کنندگان چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ALGONIT در جلسه شورای آموزشی دانشگاه

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸ کد : ۶۰۰۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۶۲
به گزارش روابط عمومی، در جلسه شورای آموزشی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از برگزیدگان و برگزار کنندگان مسابقات برنامه نویسی دانشگاه در دهه سرآمدی آموزش، تقدیر شد.
تقدیر از برگزیدگان و برگزار کنندگان چهارمین دوره مسابقات برنامه نویسی ALGONIT  در جلسه شورای آموزشی دانشگاه

دکتر حمیدرضا توکلی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات برگزار کنندگان این مسابقه؛ انجمن علمی و گروه مهندسی کامپیوتر گفت: قطعا برگزاری این مسابقات سبب ارتقای نشاط، تجربه کار تیمی و مهارت آموزی در دانشجویان می شود و تاکید کرد تا در دوره های بعدی این مسابقات در سطح ملی برگزار شود.
دکتر توکلی از دکتر میرمرادی رییس اداره برنامه ریزی امور آموزشی و همچنین دکتر یوسفی فرد رییس گروه آموزش های آزاد و مجازی خواست تا برنامه ای برای ارائه درس و کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در رشته های مختلف مهندسی در نظر گرفته شود.
در ادامه محمدحسین کلانتری دبیر علمی انجمن کامپیوتر، گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه داد و گفت: ۲۵۴ دانشجو در این مسابقه ثبت نام کردند و حدود ۵۰ درخواست از دانشگاه های دیگر برای شرکت در این دوره از مسابقات داشتیم.

همچنین دکتر عمرانپور عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و مدیر مرکز رشد دانشگاه با بیان اهمیت مهارت برنامه نویسی در رشته های مهندسی و نیاز صنعت اظهار داشت: این دوره از مسابقات با همت دانشجویان برگزار کننده و همچنین حمایت های همه جانبه ریاست دانشگاه، معاونت آموزشی، معاونت اداری مالی، ریاست انفورماتیک دانشگاه و مدیر گروه کامپیوتر با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد و دوره های بعد نیز نیاز به توجه ویژه دارد.
در ادامه از سه تیم برگزیده و دانشجویان برگزار کننده این مسابقه تقدیر شد که اسامی آن ها در ذیل آمده است:
اسامی تیم های برگزیده:
تیم اول: عبدالمتین بابکی، امیرحسین فولادی
تیم دوم : سید صادق موسوی نژاد، علیرضا موسی پور
تیم سوم: امیرحسین ایزدی، علی کوچکی

اسامی برگزار کنندگان: محمدحسین کلانتری، امیرسینا مشایخ، نیما شاهرخی، آیدا اصغری، محمدفاضل عبدحقیقی
عرفان ضمیرپور و یلدا شعبانی.


( ۱ )