از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد: دوره آموزشی، فرهنگی و تفریحی طرح حامیم ۳

۰۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۴۹ کد : ۶۰۰۴ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۹
به گزارش روابط عمومی، از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دوره توانمند سازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی "طرح حامیم ۳" در اردوگاه امام خامنه‌ای گهرباران به مدت ۲ روز برگزار شد.
از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد: دوره آموزشی، فرهنگی و تفریحی طرح حامیم ۳

در این دوره آموزشی خانم دکتر اکبر نتاج عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع سبک زندگی و خود آگاهی و طرح سوالات روان شناختی برای شناخت بیشتر شخصیت و همچنین به انجام تست های خودشناسی  پرداخت که پاسخ به آن چالشی بود و انگیزه دانشجویان را برانگیخت تا بیشتر نسبت به خودشان و ویژگی های اخلاقی و رفتاری شان شناخت پیدا کنند.

در جلسه دیگری خانم پوراحمد پژوهشگر حوزه زنان و خانواده به موضوع زنان و مسئله فمنیست پرداخت که در رابطه با شناخت هویت زنان و معنا یافتن جایگاه آنها در جامعه بود و به مقایسه جایگاه زنان در دوره های مختلف و جوامع مختلف پرداخت و موج های مختلف فمنیست را بیان کرد و در ادامه به عصر جاهلیت عرب در دوره پیامبر پرداخت و اینکه پیامبر اکر م (ص) در آن زمان باعث شدند تا جایگاه زن شناخته شود و بسیاری از مرسومات جاهلیت انجام نشود.

برگزاری جشن دهه کرامت، گفت وگوی صمیمانه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با دانشجویان از دیگر بخش های برنامه بود.

برگزاری کلاس استاد سادات کرمی(مسئول بسیچ دانشجویی استان مازندران)
با موضوع؛ مغالطات سیاسی از دیگر برنامه ها بود و در ادامه به جایگاه زن در اسلام پرداخت. دوره آموزشی با موضوع رسانه توسط استاد حسین زاده نیز برگزار شد که ابتدا رسانه تعریف شد و در ادامه انواع رسانه معرفی شد.  

برنامه های تفریحی این دوره شامل قایق پدالی، مسابقه پینت بال، تیر وکمان، تفنگ بادی، والیبال و گشت در ساحل و تجلیل از گروه های برتر مسابقه بود.