نشست مسئولین دانشگاه با نیروهای شرکتی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۰ کد : ۵۹۷۰ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۸
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی کارگر و قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش در دانشگاه، نشست مسئولین با نیروهای شرکتی با حضور رئیس دانشگاه، مشاور ایشان، معاون اداری مالی و جمعی از مدیران برگزار شد.
نشست مسئولین دانشگاه با نیروهای شرکتی

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض تبریک روز کارگر و قدردانی از زحمات نیروهای شرکتی گفت: ارکان دانشگاه مختلف است اعم از دانشجویان، اساتید، کارمندان و شما نیروهای خدوم که همه در راستای سیاست ها و ماموریت های دانشگاه تلاش می کنند و همگی به عنوان بازوان پرتوان دانشگاه برای دسترسی به اهدافش کمک می کنند.
دکتر عزیزالله گنجی گفت: نقش شما عزیزان در فراهم سازی بستری مهیا برای فعالیت و تحصیل بسیار مهم و اثرگذار است؛ محیطی که علم در آن تولید شود، دانش فنی تبدیل به محصولات قابل استفاده در جامعه و صنعت شود و باعث جهش تولید می گردد؛ چرا که تولید دارای مولفه های مختلفی است و یکی از مولفه های آن آماده بوده بودن محیط است.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به مشکلات معیشتی و تلاش مجموعه برای کمک به حل مشکلات معیشتی همکاران در حد توان و بضاعت دانشگاه گفت: با شعار وضعیت اقتصادی بهبود نمی یابد، بلکه جهش تولید و فراوانی محصول سبب ارزانی قیمت ها و حل مشکلات معیشتی می شود و به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت مردم هم نقش بسزایی در افزایش تولیدات و محصولات و رونق اقتصاد جامعه دارد.
دکتر عزیزالله گنجی افزود: افتخار آفرینی ها و خبرهای موفقیت آمیز دانشگاه نشان از پیشرفت و روند رو به رشد و تعالی دانشگاه دارد و قطعا با اتحاد، همدلی، صفا و صمیمیت و همت و پشتکار همه ی ارکان مجموعه این رشد و تعالی بیش از پیش خواهد بود.
در ادامه دکتر علیرضا خسروی معاون اداری مالی دانشگاه با عرض تبریک روز جهانی کارگر و قدردانی از زحمات نیروهای شرکتی دانشگاه گفت: دانشگاه نیازمند حضور شما عزیزان برای پیشبرد فعالیت های عملیاتی و آماده سازی فضای مناسب برای تحصیل،تحقیق، پژوهش و فعالیت است.
دکتر خسروی افزود: ما قدردان زحمات ارزشمند شما هستیم و سعی کردیم در حد توان دانشگاه در راستای حل مشکلات شما کمک کنیم و به خواسته های شما جامه ی عمل بپوشانیم، همانطور که شما عزیزان، عمر و وقت و جوانی تان را صرف پیشبرد اهداف دانشگاه می کنید، کارتان، کارهای مهم و اثرگذاری است.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهاداتشان پرداختند.


( ۱ )