استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشوری انتخاب شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۳ کد : ۵۹۵۱ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۴۲۰
به گزارش روابط عمومی، دکتر داود دومیری گنجی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشوری انتخاب شد.
استاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان عضو هیات علمی نمونه کشوری انتخاب شد

طی مراسمی که در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد از اساتید نمونه کشوری تجلیل به عمل آمد که با توجه به فراهم نبودن شرایط حضور دکتر داود دومیری گنجی، دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل که به نمایندگی دانشگاه در این مراسم حضور داشتند، لوح تقدیر را دریافت کردند که از سوی دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء گردید.

در متن لوح تقدیر چنین آمده است:

استاد فرهیخته و ارجمند جناب آقای دکتر دومیری گنجی

فرهنگ شایسته، بزرگترین سرمایه جامعه است. دانایی، دین داری، ایمان و اخلاق از ویژگی های خاص فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است. مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در بستر فرهنگی محقق می شود که مبتنی بر محور امید و هویت ملی می باشد. تقدیر از جنابعالی به عنوان یکی از سرمایه های نمادین علمی کشور، الگو ساز، امیدبخش و هویت آفرین است، که اینگونه نگوداشت، بخشی از فرهنگ آموزش عالی کشورمان محسوب می شود؛ شخصیت شایسته و فداکاری که با جد و جهد و جهاد علمی مستمر خویش و بال های علم و ایمان، بستر شکوفایی استعداد ها، شاگرد، فناور، نوآور و ماهرپروری را مهیا کرده است. کسب مقام شامخ عضو هیات علمی نمونه کشوری که برازنده جنابعالی است، را تبریک عرض نموده و امیدوارم که همیشه همچون خورشیدی فروزان در سپهر علم ایران و جهان بدرخشید.


( ۵ )