تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷ کد : ۵۹۴۰ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۷۳
به گزارش روابط عمومی، تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مزار شهدای گمنام با حضور ریاست دانشگاه، فرماندار بابل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارمندان برگزار شد.
تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: رژیم صهیونیستی سال هاست که به ملت مظلوم فلسطین ستم می کند و در ماه های اخیر این ظلم و ستم به صورت مستمر و شبانه روزی است که اقدام به نسل کشی و کودک کشی نموده است و این ملت مظلوم لحظه ای روی آرامش را نمی بیند.
دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و کشورهای غربی و سکوت کشورهای عربی به جنایت خود ادامه می دهد که امروزه با وجدان بیدار دانشگاهیان جهان روبرو شد که به اعتراض مسالمت آمیز در برابر این جنایات پرداختند و نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا در برابر این اعتراضات بحق، به ضرب و شتم، بازجویی و دستگیری دانشگاهیان پرداخت و رسانه هایشان هم سعی می کنند تا این جریان حق خواهی را پنهان کنند، اما این جریان روز به روز گسترده تر می شود و به سمت حرکت جهانی حق خواهی پیش می رود.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار داشت: مقابله با دانشجویان آمریکا، نشان داد که آن ادعاهای آمریکا و کشورهای غربی که ما مهد تمدن و آزادی بیان هستیم، همه دروغین و پوشالی بود و خوی وحشی‌گری آنها را نشان داد.
در ادامه مهندس پیرفلک فرماندار شهرستان بابل گفت: جهان غرب در دامی گرفتار شد که خود تنیده است و هیچ راه نجاتی ندارد؛ چون راه نجات حرکت در مسیر حق، عدالت و آزادی خواهی است که آن ها در این مسیر نیستند.
فرماندار بابل گفت: جهان غرب که خود را جهان دموکراسی و آزادی معرفی می کرد و با استفاده از ابزارهای امپراطوری رسانه ای وانمود می‌کرد که طرفدار آزادی است و از اعمال زور و خشونت علیه مردم بیزار است و همه ی گروه های مردمی اجازه ی بیان نظراتشان را دارند، در این خیزش دانشگاهی، خودش قانونش را زیر پا گذاشته است.
گفتنی است این تجمع با قرائت بیانیه از سوی بسیج اساتید و بسیج کارمندان و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه (دفتر تحکیم وحدت) پایان یافت.