به مناسبت گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش برگزار شد:

نشست مسئولین دانشگاه با کارشناسان آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه‌ها

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۸ کد : ۵۹۳۶ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۴۱
به گزارش روابط عمومی، به مناسبت گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش، نشست مسئولین دانشگاه با کارشناسان آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه‌ها برگزار شد.
نشست مسئولین دانشگاه با کارشناسان آموزشی، کارگاه ها و آزمایشگاه‌ها

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض تبریک دهه سرآمدی آموزش گفت: آموزش یکی‌از ارکان اساسی نظام آموزش عالی کشور است و در واقع آموزش پایه گذار پژوهش و فناوری است.
دکتر عزیزالله گنجی گفت: دانشگاه سه رکن دارد؛ دانشجو، استاد و کارمند و تاکید کرد: کارمندان یا همان یاوران علمی سهم بسزایی در پیشبرد اهداف دانشگاه دارند که ما قدردان زحمات ارزنده شما عزیزان هستیم.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: واحد اموزش، یکی از واحدهای پرکار دانشگاه است. کارشناسان آموزش که در ارتباط مستقیم با دانشجویان فعالیت می کنند، تاثیر زیادی بر آن ها دارند.
دکتر عزیزالله گنجی افزود: اساس یک پژوهش خوب، آموزش خوب است و امروز توجه به آموزش هدفمند، نیاز محور و اشتغال آفرین بسیار مهم است که قطعا شما عزیزان در تحقق آن نقش مهمی دارید.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز با عرض تبریک دهه سرآمدی آموزش گفت: یکی از پایه های مهم دانشگاه، آموزش است و قطعا کار شما عزیزان، صدقه ی جاریه است؛ همانطور که اگر شخصی مسجدی، مدرسه ای بسازد تا مادامی که دیگران از آن مکان بهره می برند، ثوابش به سازنده اش برمی گردد، شما هم که با نگاه توحیدی و الهی به جهان علم کمک می کنید، در ثواب حاصل از ثمرات و نتایج این علوم سهیم هستید.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاکزاد با قدردانی از زحمات کارشناسان آموزش به دانشگاه مولد و دانشگاه مصرف گرا اشاره کرد و گفت: دانشگاه مصرف گرا مانند استخری است که آبش را از جای دیگر تامین می کند؛ اما دانشگاه مولد به مانند چشمه جوشان است و افرادی که در آن کار می کنند، فکر آموزشی به معنای تولید دارند و نشاط و سرزندگی به جامعه علمی می بخشند.
سپس دکتر حمیدرضا توکلی معاون آموزشی دانشگاه با تبریک دهه سرآمدی آموزش و با قدردانی از حضور همکاران گفت: آموزش ستون اصلی دانشگاه است. اگر که پژوهش ویترین دانشگاه محسوب می شود، عمده کارهایش در تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد.
دکتر توکلی ضمن اشاره به جذب دانشجویان بورسیه فرهنگیان، واحد های صنعتی و بورسیه سایپا از زحمات کارشناسان تشکر و قدردانی نمود و گفت: در سال های بعد از فارغ‌التحصیلی، از منابع انسانی دانشگاه ها، کارشناسان و افرادی که برخورد درست، به موقع و شایسته با دانشجویان داشتند، در ذهنشان همیشه می مانند.
دکتر توکلی همچنین از دانشجویان بین الملل دانشگاه با عنوان سفیران فرهنگی یاد کرد و گفت: اگر مدیران در کنار کارشناسان، فرهنگ ناب ایرانی، خونگرمی، متانت، مهربانی، صلابت در آموزش و ... را به این دانشجو یان انتقال دهند، آن مبلغ خوبی برای ما در کشورهایشان هستند.
در پایان این مراسم از ۳ نفر از کارشناسان برتر دانشگاه تقدیر شد که اسامی آن ها در ذیل آمده است:

دکتررضا شعبان نیا رمی، سید زمان حسین زاده و فریده صیدی.