مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه برگزار شد

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۴ کد : ۵۹۳۲ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۷۲
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور مشاور ریاست دانشگاه، معاون دانشجویی و کارکنان مرکز برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه برگزار شد

در ابتدای این مراسم دکتر حسن امینی راد مشاور ریاست دانشگاه با قدردانی از زحمات ارزشمند حسین پورقاسم در مدت تصدی مسئولیت مرکز بهداشت و با آروزی توفیق برای دکتر سمانه سلیمانی امیری گفت: مرکز بهداشت، درمان و مشاوره یکی از مراکز حساس دانشگاه است. وجود این مرکز در دانشگاه سبب حل مشکلات مبتلا به جامعه است و این مرکز باید همواره خود را بروز نگه دارد تا بتواند پاسخگوی نیاز و مشکلات مراجعین باشد و برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی می تواند در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار باشد.
در ادامه دکتر سید کمال تورنگ معاون دانشجویی دانشگاه با قدردانی از زحمات چندین ساله حسین پورقاسم گفت: مرکز بهداشت، درمان و مشاوره که یکی از ارکان مهم دانشگاه است؛ نیازمند توجه ویژه ای می باشد تا بتواند خدمات مطلوب، به موقع و سریع به مراجعین اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان ارائه دهد و همچنین برای دکتر سلیمانی آروزی توفیق نمود.
سپس حسین پورقاسم گزارشی از عملکرد این مرکز ارائه نمود و از همکارانش در مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشگاه تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه دکتر سمانه سلیمانی امیری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مسئولین به بیان پاره ای از برنامه هایش پرداخت و گفت: دانشجویان امانت خانواده ها و مانند فرزندان ما هستند و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و همکاری همکاران در راستای سیاست ها و اهداف این مرکز گام برداریم.
این مراسم با قدردانی از زحمات حسین پورقاسم و اهدای حکم به  دکترسمانه سلیمانی به پایان رسید.


( ۱ )