مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه برگزار شد

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۲ کد : ۵۹۲۰ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۳۸۷
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، هیات رئیسه، روسای دانشکده ها، جمعی از مدیران و کارکنان حوزه معاونت دانشجویی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه معاون دانشجویی دانشگاه برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی ریاست دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی و تشکر از قبول مسئولیت دکتر تورنگ گفت: هر یک از ما شخصیت حقیقی و حقوقی داریم. در محیط کاری و دانشگاه باید در شخصیت حقوقی و بر اساس سلسله مراتب اداری و وظایفی را که سازمان برای ما تعریف کرده است، عمل کنیم. افراد باید در محیط کار علایق و سلایق شخصی را کنار بگذارند و در راه رضای خدا و خدمت به ارباب رجوع عمل کنند.
دکتر عزیزالله گنجی افزود: مسئولیت مانند پرچمی است که از دست سربازی به سرباز دیگر سپرده می شود. دکتر آگاهی در پست معاونت دانشجویی زحمات زیادی کشیدند؛ اما با توجه به قانون دانشگاه، دادن دو پست سازمانی به یک نفر، امکان پذیر نبود.
دکتر گنجی گفت: آنچه که مهم است، اهداف، ماموریت‌ ها و سیاست های دانشگاه است. پست و مسئولیت یک چیز موروثی و ابدی نیست؛ هدف ارتقا و مسیر رشد و تعالی دانشگاه است. رضای خداوند در مسیر مهم است؛ چرا که رضایت خداوند، رضایت خلق و آرامش انسان را به همراه دارد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی و تشکر از قبول مسئولیت دکتر تورنگ به حدیثی از امام علی (ع)اشاره کرد که فرمودند: فرصت ها مانند ابر از افق زندگی می گذرند، مواقعی که فرصت خیری پیش می آید، غنیمت بشمارید و از آن استفاده کنید.
حجت‌الاسلام والمسلمین خاکزاد اظهار داشت: مسئولیت فرصتی برای خدمت است و خوشبخت کسی است که بعد از پذیرش آن، تمام توانش را برای ارائه خدمت بگذارد و در این صورت، خوشحال است و وجدان راضی دارد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه گفت: شعار نظام جمهوری اسلامی ایران، عدالت، عدم تبعیض و اقامه ی حق است؛ هر مسئولی تا هر اندازه ای که توان دارد باید در اقامه آن ها تلاش کند. مدبر کسی است که به دنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف ها برود و مسیر رشد خودش را فراهم کند.
در ادامه دکتر آگاهی تشکر و قدردانی کرد و دکتر تورنگ به سه رکن دانشگاه یعنی دانشجو، استاد و کارمند اشاره کرد و گفت: همه باید برای ارائه خدمات مطلوب در حوزه های مختلف تلاش کنیم و محیط و بستری بانشاط را برای دانشجویان که امانت های خانواده هایشان در نزد ما هستند، فراهم آوریم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی و نظارت مستمر در این مسیر گام برداریم.
گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظراتشان پرداختند و مراسم با قدردانی از زحمات دکتر آگاهی و اهدای حکم به دکتر تورنگ به پایان رسید.


( ۲ )