توسط متخصصان و نخبگان شرکت رایمون فناور آسیا مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل صورت گرفت:

طراحی، ساخت و تولید اولین دزدگیر هوشمند اینترنتی کشور

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۷ کد : ۵۹۱۰ اخبـــار دانشگاه افتخارات سرخط خبرها
تعداد بازدید:۶۱
به گزارش روابط عمومی، برای اولین بار در ایران، نخبگان و متخصصین در حوزه IOT (اینترنت اشیا) شرکت رایمون فناور آسیا مستقر در مرکز رشد فناوری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، موفق به طراحی، ساخت و تولید اولین دزدگیر هوشمند اینترنتی (رایا) براساس تکنولوژی پیشرفته و روز دنیا شده اند.
طراحی، ساخت و تولید اولین دزدگیر هوشمند اینترنتی کشور

جلال الدین عابسی مدیر عامل شرکت رایمون فناور آسیا گفت: اینترنتی بودن این سیستم هوشمند موجب افزایش سرعت نسبت به نسخه های پیامکی، قابلیت کنترل از راه دور حتی خارج از کشور،  قابلیت بروزرسانی سیستم از راه دور، گزارشگیری نامحدود و کاهش هزینه شده است.
وی گفت: یکی از قابلیت های منحصربفرد رایا که باعث اطمینان و آرامش کاربران می شود، امکان تشخیص خطاست. بعضی از دزدگیر ها اشتباها اعلام سرقت می‌کنند یا اصطلاحا خطا دارند در حالی که خطا در الگوریتم هوشمند رایا براحتی قابل تشخیص است.
وی افزود: برای افزایش امنیت سیستم و عدم دسترسی افراد متفرقه، رایا از رمزگذاری پیشرفته استفاده می نماید.
عابسی گفت: کاربران با استفاده از نرم افزار های اندروید، ios و نسخه تحت وب با محیطی جذاب و ساده می‌توانند این سیستم هوشمند را از راه دور تنظیم و کنترل نمایند و علاوه بر امنیت اماکن، تجهیزات خانه یا محل کار خود را بصورت هوشمند مدیریت نمایند.

وی افزود: رایا با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب عرضه می‌گردد و برای آرامش کاربران، رایا ۶۰ ماه گارانتی تعویض دارد و در صورت نیاز به مشاوره و پشتیبانی، کارشناسان فنی رایا به سرعت و با صبر حوصله پاسخگو هستند.
عابسی گفت: رضایت و استقبال مشتریانی که تاکنون از این سیستم هوشمند استفاده نموده اند، موجب دلگرمی و انگیزه برای سازندگان این محصول کاملا بومی شده است.