مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رشد دانشگاه برگزار شد

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۴ کد : ۵۹۰۰ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۴۱
به گزارش روابط عمومی، مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رشد دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیات رییسه، رؤسای دانشکده ها و جمعی از مدیران برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز رشد دانشگاه برگزار شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض تبریک حماسه آفرینی رزمندگان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: این نشان از اقتدار و توانمندی بالای جمهوری اسلامی ایران دارد.
 رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات دکتر حمید مشرقی در مدت تصدی مدیریت مرکز رشد گفت: انصافا زحمات ایشان در توسعه شرکت های دانش بنیان دانشگاه، برگزاری رویداد بین المللی بینوکاپ در دو دوره و تلاش در راستای ارتقای مهارت آموزی دانشجویان و مشارکت دادن دانشجویان در انجام امور دانشگاه و کسب تجربه و مهارت و همچنین تلاش در راستای تحقق پردیس علم و فناوری دانشگاه مثال زدنی است و تحقق این مهم برای تقویت بخش فناوری و حرکت در راستای آموزش هدفمند، نیاز محور و اشتغال آفرین ضرورت دارد. امروز صنایع کشور به دانشگاه اعتماد دارند.
دکتر عزیزالله گنجی با قدردانی از قبول مسئولیت دکتر حسام عمران پور گفت: انتظار داریم تا علاوه بر توسعه شرکت های دانش بنیان در مرکز رشد، بستر برای ورود بیشتر اساتید و دانشجویان در این مرکز فراهم شود و درآمد زایی برای دانشگاه حاصل شود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه نیز با اشاره به عملیات موفق رزمندگان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: این موشک ها حاصل دانش همین دانشگاه هاست و هر چه در زمینه نظامی، دفاعی و ... قوی تر باشیم؛ نشان از قوی بودن، توانمندی، قدرت و اقتدار دانشگاه های ما دارد.  الان زمان آن است که فضای علم ورزی جهت پیدا کند و همچنین از زحمات دکتر مشرقی تشکر و قدردانی نمود و گفت: ایشان یک سرمایه برای دانشگاه هستند که باید از تجربیاتشان بهره گرفت و برای دکتر عمران پور آرزوی توفیق نمود.
سپس دکتر حمید مشرقی با قدردانی از حمایت های ریاست دانشگاه، معاون اداری مالی و دیگر مسئولین و همچنین با تشکر از همکاری و زحمات همکاران حوزه مرکز رشد گفت: تامین منابع انسانی با توجه به چارت سازمانی مرکز رشد یک ضرورت است و ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز اظهار داشت: باید زیرساخت و فضای لازم برای شرکت داری و کسب و کار فراهم شود، برای تحقق این مهم تعامل چندین ساله، زمان کافی، سرمایه گذاری و ریسک پذیری ضرورت دارد؛ اما اگر اتفاق بیفتد اثرات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... بالایی دارد و باعث ارتقای دانشگاه می گردد و در ادامه برای دکتر عمران پور آرزوی توفیق نمود و آمادگی خود را برای ارائه تجربیات اعلام نمود.
در ادامه دکتر عمران پور با قدردانی از حسن اعتماد مسئولین گفت: امیدوارم با بهره مندی از تجارب همکاران و تجربیات 18 ساله خود در زمینه هوش مصنوعی بتوانیم در راستای اهداف و ماموریت های مرکز؛ توسعه شرکت های دانش بنیان، تجاری سازی محصول، انجام پروژه های نیاز محور و ... گام برداریم.
گفتنی است این مراسم با قدردانی از دکتر مشرقی و اهدای حکم به دکتر عمران پور پایان یافت.


( ۱ )