اجتماع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از اقدام رزمندگان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی در مسجدالرسول (ص)

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۲ کد : ۵۸۹۹ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۲۵
به گزارش روابط عمومی، با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، اجتماع خانواده دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از اقدام رزمندگان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی در مسجدالرسول (ص) دانشگاه برگزار شد.
اجتماع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در حمایت از اقدام رزمندگان سپاه اسلام در پاسخ به رژیم جنایتکار صهیونیستی در مسجدالرسول (ص)

حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه با عرض تبریک انجام موفق عملیات غرور آفرین پهبادی و موشکی سپاه پاسداران به مقر رژیم کودک کش اسرائیل گفت: دیشب با وقوع این حماسه افتخارآفرین، ملت شریف ایران شب احیا را تجربه کردند و خبری شیرین تر و لذت بخش تر از این نیست که اطفال و مردم مظلوم غزه دیشب با خیال راحت خوابیدند و طعم آرامش را چشیدند و حتما این اتفاق تا مدت ها ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد گفت: باید به دلیل وقوع این اتفاق مبارک به جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح تبریک گفت: اتفاق مبارکی است که فرزندان ایران این سلحشوری را رقم زدند. باید فریاد بزنیم و به آن افتخار کنیم. اتفاقی که جهان را تکان داد. امروز مسلمان آزادیخواه، شیعه آزادیخواه، ایرانی آزادیخواه که در جریان این حماسه قرار گرفت، باید اظهار خوشحالی کند؛ از این که مسلمانان خطه ای خوشحال شدند و احساس آرامش کردند و مستضعفان جهان متوجه شدند که دیگر تک قطبی و دو قطبی نیست و هستندکسانی که جلوی خونخواران بایستند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اظهار داشت: این ماهواره ها و موشک ها حاصل دانش و هنر دانشگاهیان است که فکر و اندیشه شان را برای دفاع از مرز و بوم خودشان گذاشتند. این یک هنر سیاسی بین المللی است که از خاک کشور دیگر برای حمله به کشور دیگر استفاده کردند. این قدرت بین المللی و هنر و اقتدار سیاسی، نظامی و هنر دانشمندان کشور است. هر رزمنده ای که در خط مقدم می جنگد، دلگرم به حضور نیروهای انقلابی و حمایت مردم است. همه باید همبستگی، دفاع و حمایت شان را از رزمندگان اعلام کنند. دنیای امروز که دنیای مجازی است بر همگان لازم است تا این اقتدار و حمایت همه جانبه خودشان را اعلام کنند و نشان دهند.