برگزاری مراسم آغاز سال کاری ۱۴۰۳ در دانشگاه

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۰ کد : ۵۸۸۴ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۲۴۴
به گزارش روابط عمومی، مراسم آغاز سال کاری ۱۴۰۳ با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اساتید و کارمندان در سالن آمفی تئاتر زنده یاد نوشیروانی دانشگاه برگزار شد.
برگزاری مراسم آغاز سال کاری ۱۴۰۳ در دانشگاه

 دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از حضور همکاران و عرض تبریک سال نو و همچنین تسلیت شهادت امام علی (ع) به ارائه گزارشی از عملکرد، دستاوردها و افتخارات دانشگاه در طول سال1402 و همچنین به بیان پاره ای از برنامه های دانشگاه در سال جدید پرداخت.
دکتر عزیزالله گنجی اظهار داشت:15 طرح عمرانی به مبلغ 35 میلیارد تومان به انجام رسید که شامل تعمیر و تجهیز خوابگاه ها، ساختمان دانشکده ها، تغییر کاربری ساختمان کتابخانه قدیم به ساختمان معاونت آموزشی و ... است.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به افزایش قرادادهای پژوهشی منعقد شده دانشگاه در سال 1402 اشاره کرد و گفت: دانشگاه با صنایع بزرگ استان و کشور قرارداد پژوهشی دارد و در راستای تحقق شعار سال گام برمی دارد. در تولیدات صنعتی، نقش مؤثری در کشور و استان دارد و با اشاره به شعار سال 1403 گفت: تولید زمانی جهش دارد که دانش بنیان باشد و ارتباط دانشگاه با صنعت در تحقق شعار سال بسیار مؤثر است.
دکتر عزیزالله گنجی ضمن اشاره به دستاوردها و افتخارات دانشگاه در سطح ملی و بین المللی به افتخار اخیر دانشگاه اشاره کرد که بر اساس اعلام نظام رتبه بندی تایمز، این دانشگاه به عنوان ششمین دانشگاه برتر جهان معرفی شد و دستیابی به این افتخار مهم را مرهون نیت خیرخواهانه زنده یاد نوشیروانی و همت و تلاش همه ی ارکان مجموعه دانست.
رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ادامه به پاره ای از برنامه های دانشگاه در سال جاری اشاره کرد که شامل توجه به پژوهش و آموزش نیازمحور، تلاش برای راه اندازی و تجهیز دانشکده مهندسی برق، تجهیز آزمایشگاه ها در راستای ارتقای مهارت آموزی دانشجویان و رسیدن به اهداف طرح تحول آموزش هدفمند، نیازمحور و اشتغال آفرین، تعویض صندلی های سلف سرویس، برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال و ... است.
دکتر عزیزالله گنجی در پایان اظهار داشت: هدف همه ی ما خدمت به دانشگاه است. انشالله بتوانیم با اتحاد و همدلی، همت و کمک همه ی اعضای مجموعه در راستای اهداف و برنامه های مجموعه گام برداریم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، فرارسیدن ماه طبیعت و ماه معنویت را تبریک گفت و اظهار داشت: همانطور که فرا رسیدن ماه فروردین، شکوفایی، طراوت و سرزندگی طبیعت را به همراه دارد، ماه رمضان همین تازگی و طراوت را برای بهار معنویت و شکوفایی جان و روح به همراه دارد و فیض الهی در این ماه جریان بهتر و کامل تری دارد.
حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد با اشاره به شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم اظهار داشت: تولید به عنوان مظهر شکوفایی کشور شناخته می شود و دانشگاه ها که مراکز تاثیرگذار کشور هستند، باید به این موضوع توجه ویژه و بیشتری داشته باشند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با اشاره به جنایت رژیم جعلی صهیونیستی گفت: با دیدن این جنایات قلب انسان دچار تألم می شود، کشور در شرایط ویژه است، دشمن در همه ی حوزه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... کار می کند؛ اما مردم ما آگاه، بصیر و همراه هستند. مردم در حوزه دینداری وفادار به دین و انقلاب هستند، اگر قرار بر استمرار جریان انقلابی گری است در کنار دستاوردها و موفقیت های کشور، نقاط ضعف نیز باید شناسایی و مرتفع گردد. دانشگاه ها به عنوان یک مرکز اثرگذار با توجه به ظرفیت و توانمندی های خود، چند معضل و مشکل جامعه را شناسایی کنند و در راستای حل آن راهکار ارائه دهند، دانشگاهیان به عنوان خواص و قشر تاثیرگذار جامعه هستند و در تمام دنیا عوام از خواص تاثیر می پذیرند و رشد خواص باعث رشد عوام می شود؛ بنابراین باید بسیار دقت نمود.