برندگان مسابقه کتابخوانی دهه فجر دانشگاه معرفی شدند

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵ کد : ۵۸۷۶ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۳۳
به گزارش روابط عمومی، از سوی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، مسابقه کتابخوانی ویژه دانشگاهیان؛ دانشجویان، اساتید و کارمندان برگزار شد و پس از برگزاری مسابقه، اسامی خانم ها جمیله شجاعی، منیژه داداشی حاجی، معصومه رسول پور و آقایان مجتبی رستمی و علی پیرزاد به عنوان برندگان این مسابقه اعلام شد.
برندگان مسابقه کتابخوانی دهه فجر دانشگاه معرفی شدند

شایان ذکر است کتاب « من ادواردو نیستم!»، 72 داستانک از زندگی ثروتمندترین شهید شیعه؛ مهدی (ادواردو) آنیلی است

شهید ادواردو آنیلی فرزند جیانی آنیلی، سناتور و میلیاردر ایتالیایی، صاحب کارخانه ماشین سازی فیات، فراری، اوبکو، لامبورگینی، لانچیا، آلفارمو، چندین کارخانه صنعتی، بانک های خصوصی، شرکت های طراحی مد و لباس، روزنامه های لاستامپا، کوریره، دلاسرا و باشگاه فوتبال یوونتوس، در 6 ژوئن 1954 در نیویورک به دنیا آمد.

او تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا و سپس در کالج آتلانتیک انگلستان گذراند. پس از آن در رشته ادیان و فلسفه شرق از دانشگاه پرینستون آمریکا با درجه دکترا فارغ التحصیل شد. پدر ادواردو کاتولیک و مادرش یک پرنسس یهودی بود.

کتاب من ادواردو نیستم! درباره زندگی شهیدی است که ثروت آنچنانی و موقعیت آنچنانی خود را رها کرد و عاشق دین مبین اسلام و مذهب شیعه شد و در نهایت در این راه به مقام شهادت رسید.