از برگزار کنندگان رویداد بین المللی راینوکاپ ایران تجلیل شد

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۵۸۳۵ اخبـــار دانشگاه سرخط خبرها
تعداد بازدید:۱۳۰
به گزارش روابط عمومی، در مراسمی با حضور ریاست دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران و دانشجویان، از برگزار کنندگان پانزدهمین رویداد بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی (راینوکاپ ایران ۲۰۲۳) تجلیل شد.
از برگزار کنندگان رویداد بین المللی راینوکاپ ایران تجلیل شد

دکتر بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این رویداد بین المللی اظهار داشت: هر زمان و در هر جایی که دانشگاه برای پیشبرد امور از توانمندی دانشجویان بهره می گیرد، امور به نحو احسن انجام می شود. از تلاش های مستمر و شبانه روزی شما عزیزان در برگزاری هر چه موفق تر و باشکوه تر این رویداد تشکر می کنم. رویدادی که با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان از سراسر کشور و بخصوص شهرستان بابل و استان مازندران قرار گرفت و این نشان از مشارکت و خلاقیت بی نظیر دانشجویان دارد.
دکتر عزیزالله گنجی ضمن اشاره به کسب رتبه ششم دانشگاه در بین دانشگاه های برتر جهان بر اساس اعلام نظام رتبه بندی تایمز اظهار داشت: دانشگاه دستیابی به این افتخارات ارزشمند را مرهون همت همه ی اعضای مجموعه اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان است و در ادامه گفت: هدف از برگزاری رویداد ها نیز نمایش توانمندی های دانشگاه به جامعه و صنعت و مهارت آموزی به دانشجویان است.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خاکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز با قدردانی از زحمات برگزار کنندگان این رویداد بین المللی اظهار داشت: در دنیا، دانشگاه های بزرگ مسأله محور عمل می کنند. مسأله حال و آینده بشر را رصد می کنند و در راستای حل آن گام برمی دارند. دانشگاه های آینده پژوهشی برای تحلیل آینده وجود دارد. رویکردهای دانشگاه ها متفاوت است اعم از رویکرد پژوهشی، آموزشی، فناوری، اجتماعی و... هر کدام از شما عزیزان به عنوان نخبه تأثیرگذار در روند رشد و پیشبرد این رویکردها می توانید باشید. برای این که مؤثر باشید باید همیشه جویای علم باشید، از سختی ها و موانع نهراسید، معمولا نخبگان دنیا با سختی های فراوان به جایی رسیده اند، کاری را که شروع کردید، حتما به سرانجام برسانید. با چشمه ی زلال علم و معرفت همواره در ارتباط باشید تا بتوانید اثرگذاری خود را برای بشر حفظ نگه دارید.
سپس دکتر روزبه شفقت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز از زحمات برگزار کنندگان این رویداد بین المللی تشکر و قدردانی کرد و گفت: پانزدهمین رویداد بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی، رویداد بی نظیری بود که با همت دانشجویان خلق شد و با استقبال کم نظیر مردم در بخش های مختلف مانند برپایی نمایشگاه، شهر هوشمند، خانه خلاقیت، مسابقات شناورهای هوشمند، ربات ها و ...روبرو شد.
گفتنی است در پایان این مراسم از برگزار کنندگان رویداد تجلیل شد.