تجلیل از دانشجویان المپیادی دانشکده علوم پایه

۲۸ دی ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۶ کد : ۵۸۰ اخبـــار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۸۴
به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از دانشجویان المپیادی دانشکده علوم پایه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور ریاست دانشگاه، معاونین آموزشی و اداری مالی، رییس دانشکده علوم پایه و معاون آموزشی دانشکده و دانشجویان المپیادی و اساتید سرپرست در سالن اجتماعات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
تجلیل از دانشجویان المپیادی دانشکده علوم پایه

دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و تبریک به دانشجویان المپیادی که برای دانشگاه افتخارآفریدند گفت: امیدوارم موفقیت های شما مستمر باشد و قطعا این دستاورد رزومه ی بسیار خوبی برای آینده شما و در حوزه ای که ارائه خدمت می کنید محسوب می شود.

دکتر واثقی امیری تاکید کرد: این دستاورد، شروعی برای موفقیت های بزرگتر است و از رییس و اساتید دانشکده علوم پایه قدردانی نمود و افزود: دانشکده علوم پایه، دانشکده ای جوان با اعضای هیات علمی با تجربه، جوان، فعال و توانمند است.

وی افزود: ما معتقدیم که توجه و تشویق دانشجویان مستعد و توانمند نوعی سرمایه گذاری برای دانشگاه است، دانشجویان پرتلاش و فعالی که با راهنمایی اساتید توانمند افتخارات دانشگاه را رقم می زنند و سعی کردیم تا بر اساس آیین نامه های مشخص، مشوق ها و تسهیلاتی را برای آن ها در نظر بگیریم.

دکتر حسین عبدالله زاده رییس دانشکده علوم پایه با قدردانی از حسن استقبال ریاست دانشگاه از برگزاری این جلسه تجلیل گفت: افتخارآفرینی دانشجویان در مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی و دانشجویی کشور مرهون برنامه ریزی دقیق و منسجم معاونت آموزشی دانشگاه، همت و تلاش های ارزشمند دانشجویان و سرپرستی و راهنمایی اساتید توانمند دانشکده علوم پایه است.

رییس دانشکده علوم پایه ضمن قدردانی از اساتید سرپرست و دانشجویان فعال گفت: المپیاد دانشجویی ویترین نمایش توانمندی ها و پتانسیل های یک دانشگاه است که به حمدالله دانشجویان این دانشکده با همت متعالی ای که داشتند بسیار خوش درخشیدند و برای دانشگاه افتخار آفرینی کردند.

شایان ذکر است که آقایان دکتر بهنام طلایی و دکتر حسین آکو به ترتیب سرپرستی دانشجویان المپیاد ریاضی و فیزیک را بر عهده داشتند و این جلسه با تقدیر از خانم ها زهره امینی، نازنین میرزایی، زینب مسافری، فاطمه حسن زاد و آقای شایان موسوی پایان یافت.  


( ۴ )